Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ممنوع شدن لیگ‌برتری‌ها در استفاده از سالن بازیکنان

© REUTERS / Phil Noble Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
عضو شوید
باشگاه‌های لیگ برتری استفاده از سالن بازیکنان در این فصل را ممنوع شده‌اند‌.

به گزارش اسپوتنیک؛ علی‌رغم بازگشایی استادیوم‌ها، باشگاه‌های لیگ برتر در این فصل از استفاده از سالن بازیکنان منع شده‌اند.

دوستان و خانواده بازیکنان در غرفه‌هایی جمع می‌شوند تا بعد از بازی با عزیزان خود وقت بگذرانند، چیزی که به عنوان اصلی‌ترین امر روز مسابقه شناخته می‌شود.

حرکت برای بسته نگه داشتن این مکان به منظور کاهش احتمال شیوع کووید در بین تیم‌ها انجام شده است زیرا لیگ به دنبال جلوگیری از انتشار ویروس است.

اکثر سالن‌های استراحت در مناطق "منطقه سرخ" ورزشگاه‌ها هستند که تا زمان بررسی در ماه اکتوبر باید از نظر اجتماعی فاصله داشته باشند.

ورزشگاه‌ها می‌توانند با تمام ظرفیت کار کنند اما برخی از مدیران به ستاره‌های خود گفته‌اند هنگام ترس از ابتلا به کووید، هنگام تعامل با هواداران مراقب باشند.

حامیان ممکن است مورد بررسی لحظه ای وضعیت کووید خود قرار گیرند و باید مدرک واکسیناسیون کامل یا آزمایش جریان جانبی منفی را نشان دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала