Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا ناتوان از گرفتن مجوز بازی لالیگایی برای دپای

© REUTERS / Attila KisbenedekМемфис Депай и рефери на Euro 2020
Мемфис Депай и рефери на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
عضو شوید
دپای هنوز هم نمی‌تواند برای بارسلونا در در لالیگا بازی کند اما گفته می‌شود مذاکراتی با لالیگا در حال انجام است تا اوضاع هر چه سریع‌تر حل شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ دپای هنوز نمی‌تواند در لیگا بازی کند اما برای یکشنبه امید وجود دارد که مشکل برای او حل شود.

ممفیس دپای تازه کار هنوز برای بازی در لالیگا به دلیل مشکلات مالی بارسا ثبت نام نکرده است و ممفیس ممکن است برای بازی در لیگ وقت زیادی را از دست بدهد اما باشگاه کاتالان امیدوار است بتواند به دلیل خاص بودن قراردادش، برای همین یکشنبه روی او حساب کند.

رفتن لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن مشکلات مالی عظیم بارسا را ​​نشان داد. با وجود حقوق و دستمزد بسیار زیاد در مقایسه با درآمدش باشگاه کاتالان در شرایط بسیار پیچیده‌ای قرار دارد که موظف به کاهش دستمزد برای نجات سربازان جدید خود است. زیرا ممفیس یکی از آنهاست که تا هنوز نتوانسته در لیست بازیکنانی که برای فصل جدید در لالیگا سپرده شده‌اند، ثبت نام کند.

گفته می‌شود مذاکراتی با لالیگا در حال انجام است تا اوضاع در اسرع وقت حل شود و این بازیکن از مواجهه به موقعیت فعلی کاملا "آرام" و "آگاه" است که هیچ کنترلی بر آن ندارد. دو بازیکن دیگر بعداً ثبت نام خواهند شد زیرا فعلا عجله‌ای وجود ندارد: سرخیو آگوئرو( فعلا مصدوم) و اریک گارسیا (تازه بازگشته از بازی‌های المپیک).

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала