Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هزینه هر شب اقامت مسی در هوتل پنج ستاره چند است؟

© REUTERS / Instagram /Antonela Roccuzzo Аргентинский футболист Лионель Месси и его жена Антонела Рокуццо позируют в своем частном самолете по пути в Париж, Испания
 Аргентинский футболист Лионель Месси и его жена Антонела Рокуццо позируют в своем частном самолете по пути в Париж, Испания  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی پس از انتقال به پاری‌سن‌ژرمن، شب‌های شگفت انگیزی را در هوتل 5 ستاره سپری می‌کند که اقامت هر شب در آن 17 هزار پوند هزینه دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ انتقال لیونل مسی روز سه‌شنبه به پاری‌سن‌ژرمن تکمیل شد و فعلا گزارش‌ها حاکی است که این فوق ستاره آرجانتینی با خانواده‌اش در یک هوتل پنج ستاره لوکس در پاریس اقامت گزیده‌اند.

مسی همراه با همسرش آنتونلا و سه فرزندش در هوتل "رویال مونسو" اقامت دارند که دارای استخر شنا، سینمای خصوصی و شش رستوران در محل است.

این هوتل ویدئویی از ورود مسی را در حساب کاربری رسمی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. در عکس ضمیمه شده نوشته شده بود: "چه افتخاری برای استقبال از چنین بازیکن با استعدادی در پی‌اس‌جی."

اتاق‌های این هوتل، جایی که تصور می‌شود نیمار قبل از یافتن اقامت دائم در پاریس در آن اقامت داشته، از 700 پوند برای هر شب شروع می‌شود. با این حال گفته می‌شود که اتاق لوکس مسی شبی 17000 پوند هزینه دارد.

این هوتل زیبا در جاده Hoche در قلب پاریس نه چندان دور از بنای معروف Arc de Triomphe واقع شده است. همچنین از منطقه هنری فرانسه و دیگر رویدادهای فرهنگی فاصله کمی دارد.

گفته می‌شود در طول این سالها افرادی مانند وینستون چرچیل، والت دیزنی و روبرت دنیرو در این هوتل که دارای منظره خیره کننده‌ای از پایتخت فرانسه است، اقامت داشته‌اند. گفتنی‌ست که هوتل یاد شده در سال 1928 باز شد و توسط طراح فیلیپ استارک در سال 2010 بازسازی گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала