Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو فصل 122 میلیون؛ دستمزد عجیب مسی در پاریس

© AFP 2023 / Josep Lago Аргентинский нападающий «Барселоны» Лионель Месси со своей семьей прибывает в аэропорт Эль-Прат в Барселоне
Аргентинский нападающий «Барселоны» Лионель Месси со своей семьей прибывает в аэропорт Эль-Прат в Барселоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن طی دو فصل حضورش مبلغ 122 میلیون خالص دریافت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه "لی پاریسین" گزارش کرده که لئو مسی با قرارداد جدید در پاریس، 41 میلیون یورو خالص در هر فصل به علاوه پاداش 40 میلیون یورو دریافت می‌کند.

علاوه بر این مبلغ 40 میلیون یوروی دیگر، به عنوان پاداش انتقال از سوی پی‌اس‌جی می‌شود را اضافه نمود.

بنابراین در طول دو سال طی قرارداد لئو، پاداش انتقال پی‌اس‌جی بیش از 120 میلیون یورو خالص به مسی خواهد بود. در مجموع و در صورت اجرای فصل سوم اختیاری، اعجوبه آرجانتینی مبلغ 163 میلیون درآمد کسب خواهد کرد. مبلغ قابل توجهی که PSG انتظار دارد در مدت زمان کوتاهی با توجه به مزایای اقتصادی بزرگی که از زمان ورود مسی به دست آورده، مستهلک شود.

به 120 میلیون یورو ثابت، باید اهدافی را که مسی در قرارداد جدید خود دارد اضافه کنیم: قهرمانی در اولین لیگ قهرمانان برای PSG کسب هفتمین توپ طلا با پیراهن پاریس ...

بنابراین لئو تبدیل به پردرآمدترین بازیکن PSG و تاریخ لیگ 1 می‌شود و نیمار را که 36.8 میلیون یورو خالص در فصل دریافت می‌کند و امباپه که حدود 25 میلیون دستمزد دارد، پشت سر خواهد گذاشت.

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

بزرگترین قرارداد در تاریخ ورزش

مسی با وجود همه چیز بسیار کمتر از زمانی که برای بارسلونا بازی می‌کرد درآمد خواهد داشت. طبق گزارش ال موندو، لئو در چهار سال گذشته 555.237.619 یورو دستمزد داشته که بزرگترین قرارداد در تاریخ ورزش محسوب می‌شود. با امضای این قرارداد مسی 138 میلیون ناخالص (70 میلیون خالص) در هر فصل بین ثابت و متغیر، با دو حق بیمه جداگانه به دست آورد. یکی برای تمدید، 115.225.000 یورو و دیگری از نظر "وفاداری" به باشگاه که مبلغ 77.929.955 یورو است.

مسی در مذاکرات برای تمدید قرارداد با بارسلونا، مایل بود دستمزد خود را به 50 درصد کاهش دهد تا بازی با پیراهن بارسا را ​​ادامه دهد. با این حال به دلیل عدم امکان ثبت نام او در لالیگا به دلیل مشکلات مالی که بارسا در حال کشیدن است، این توافق امکان پذیر نبود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала