Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا خواستار کاهش دستمزد سه ستاره با تجربه

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
عضو شوید
بارسا مجدداً با پیکه، بوسکتس و آلبا مذاکره می‌کند تا خیلی زود دستمزدهای خود را کاهش دهند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازسلونا با سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و جوردی آلبا مذاکره می‌کند تا قسمتی از دستمزد شان را کاهش دهند.

بارسا در بحران مالی جدی قرار دارد و مجبور به کاهش فوری حقوق و دستمزدش، با بازیکنان برتر خود مانند جرارد پیکه، جوردی آلبا و سرجیو بوسکتس در حال بحث است تا حقوق خود را کاهش دهند.

در حالی که بارسا خود را برای از سرگیری روز یکشنبه لالیگا در نیوکمپ مقابل رئال سوسیداد آماده می‌کند، باشگاه کاتالان برای کاهش حقوق و دستمزد خود تلاش می‌کند.

دو گزینه منحصر به فرد برای این کار وجود دارد: فسخ قرارداد یا مذاکره مجدد درباره دستمزد بازیکنان خاص.

موندو دیپورتیوو ادعا می‌کند و دقیقاً مذاکرات با برخی از مدیران اجرایی آغاز شده است. اینها بر روی سه کاپیتان "تاریخی"، یعنی جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا تمرکز می‌کنند.

بارسا دوباره با پیکه، بوسکتس و آلبا مذاکره می‌کند،

در مورد هافبک، مشکلات وجود خواهد داشت زیرا پیشنهاد تعویق حقوق که توسط باشگاه ارائه شده است او را متقاعد نمی‌کند. بوسکتس پیش از این بارها تحت ریاست جوزپ بارتومئو کاهش‌ها را پذیرفته است: -12 درصد به مدت سه ماه در سال 2019، درست در آغاز همه گیری سال گذشته و پس از پذیرش دستورالعمل کاهش کل رختکن.

از طرفی، جرارد پیکه شایعاتی مبنی بر نزدیک شدن توافق نامه به گوش می‌رسد، این توافق می‌پذیرد که بارسا پرداخت‌های خود را به تعویق بیندازد و تا حدی در برخی بازی‌ها آنها را کاهش دهد. اما در حال حاضر، هیچ چیز نهایی نمی‌شود، درست مانند جوردی آلبا که موقعیتش هنوز فیلتر نشده است.

بدون دپای مقابل رئال سوسیه‌داد؟

اگر باشگاه بلوگرانا می‌خواهد خوش بین باشد، این زمان در حال گذر است و ثبت همه امضاها تا روز یکشنبه فعلا انجام نشده است. حتی بدون مسی، نسبت حقوق و دستمزد باشگاه نسبت به درآمد آن همچنان بسیار زیاد است (95٪ در حالی‌که حد مجاز 70٪ است) و در حال حاضر ممفیس دپای، سرخیو آگوئرو یا اریک گارسیا را از مسابقات لالیگا محروم می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала