Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده نامشخص اودگارد؛ مارتین تا هنوز بدون شماره است

© REUTERS / Andrea Comasمارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015
مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2021
عضو شوید
در صورتی که رئال مادرید پیشنهاد جذابی دریافت نماید، مارتین اودگارد از این تیم تابستان امسال جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مارتین اودگارد هافبک نارویژی رئال مادرید شماره 21 را در رئال مادرید نخواهد پوشید و تا هنوز بدون شماره است و مادرید به دنبال راهی است تا او را بتواند با هزینه مورد نظر و دلخواهش به فروش برساند.

رودریگو شماره پیراهن این بازیکن را در پیش فصل بر تن کرده و اگر ستاره برزیلی در دیدار مقابل آلاوز فُرصت داشته باشد، اودگارد در صورت ماندن باید شماره دیگری را انتخاب کند.

مادرید مشکلی نخواهد داشت که از فروش اودگارد پول نقد به دست آورد، همانطور که روزنامه AS منتشر کرده و یک سرنخ می‌تواند این باشد که او شماره‌ای برای بازی لیگ اول ندارد. اودگارد می‌خواهد دقایق بازی در باشگاه مادریدی داشته باشد و معتقد است به دلیل آنچه در پیش فصل تجربه کرده، بدون ادامه کار در رئال مادرید شاید باشگاه جدیدی را انتخاب نماید.

آرسنال، باشگاهی که او در نیم فصل دوم به صورت قرضی بازی کرد، به او علاقه مند بوده و مایل به تلاش جذب دوباره است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала