Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال خروج رئال از لالیگا؛ کهکشانی‌ها در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند؟

© REUTERS / Sergio Perezپرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید از قوانین سفت‌وسخت لالیگا خسته شده و به همین دلیل در حال برنامه‌ریزی برای خروج از این رقابت‌ها است و می‌خواهد فصل بعد در لیگ برتر انگلیس حضور یابد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدت‌ها است به دلیل طرح پروژه سوپر لیگ شدیداً تحت فشار است و این روزها فشارهای لالیگا به دلیل مخالفت این تیم با CVC، بیشتر از قبل افزایش یافته است.
این باشگاه از قوانین سفت‌وسخت لالیگا خسته شده و به همین دلیل در حال برنامه‌ریزی برای خروج از این رقابت‌ها است و می‌خواهد فصل بعد در لیگ برتر انگلیس حضور یابد.
براساس گزارش موندو دیپورتیوو، مدیران رئال مادرید معتقد اند که فدراسیون فوتبال اسپانیا و لالیگا بی‌دلیل این تیم را تحت فشار قرار می‌دهد و به همین دلیل آن‌ها در تلاش اند تا از این لیگ خارج شوند.
پرز و همکارانش ترجیح می‌دهند در لیگ برتر انگلیس حضور یابند و تلاش‌های شان را برای راه‌یافتن به این لیگ معتبر آغاز کرده‌اند.
رییس رئال مادرید، لیگ برتر انگلیس را بهترین لیگ برای جایگاه این تیم و رقابت‌ می‌داند اما در حین حال نگران قوانین برگزیت نیز است.


پرز نیم‌نگاهی به حضور در لیگ 1 فرانسه، سری‌آ و حتی بوندسلیگا دارد و چند فرد مورد اعتماد رییس رئال در این مورد نیز مطالعاتی انجام داده‌اند.
گفته می‌شود که بخش بزرگی از مشکلات و تنش‌های به میان آمدن میان رئال و سازمان لالیگا به طرح جنجالی سوپر لیگ مربوط می‌شود و در صورتی که این تیم از حضور در این رقابت انصراف دهد، ممکن است شرایط بهتر شود.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала