Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناکامی یووه در جذب ستاره ایتالیایی؛ راه برای بازگشت پیانیچ هموار شد

© REUTERS / Mike HewittПолузащитник сборной Италии Мануэль Локателли
Полузащитник сборной Италии Мануэль Локателли - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2021
عضو شوید
مذاکرت یوونتوس با ساسولو برای جذب مانوئل لوکاتلی متوقف شده است و پیشنهاد ارائه شده بانوی پیر مورد پسند این تیم قرار نگرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، لوکاتلی هافبک ساسولو که 23 سال سن دارد در مسابقات یورو عملکرد تحسین برانگیزی و همین موضوع سبب شد تا مورد توجه باشگاه‌های مطرح قرار گیرد.

یوونتوس مدت طولانی است که به جذب لوکاتلی فکر می‌کند و آرسنال یکی از مشتریانی این بازیکن آینده‌دار و خلاق است.

یوونتوس که از چند هفته گذشته برای جذب لوکاتلی با باشگاه ساسولو وارد مذاکره شده بود، امروز پاسخ منفی دریافت کرد و به نظر می‌رسد که پیشنهاد نخست این باشگاه از سوی سران ساسولو رد شده است.

این باشگاه ارزش لوکاتلی را چیزی در حدود 40 میلیون یورو اعلام کرده که از سوی  پاول ندود، نایب رئیس یوونتوس، غیر منصفانه عنوان شده است.

این باشگاه اما از جذب لوکاتلی ناامید نشده و گفته می‌شود که بزودی دور جدید مذاکرات را آغاز خواهد کرد و مطمئن است که با به روابط خوب بین این دو باشگاه احتمالاً توافق نهایی شود.

شانس یووه برای نهایی کردن این انتقال حالا بیشتر از قبل است زیرا آرسنال دیگر علاقۀ به جذب ستاره ایتالیایی ندارد و از جذب وی منصرف شده است.

گفته می‌شود که بانوی پیر در صورت ناکامی در جذب لوکاتلی، اقدام به بازگرداندن پیانیچ از بارسا خواهد کرد و حالا راه برای انجام این انتقال هموارتر شده است.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала