Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازداشت هواداران در اولدترافورد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اولدترافورد Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه اولدترافورد  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
در پی درگیری شدید بین هواداران منچستریونایتد و لیدزیونایتد، شش تن بازداشت گردید.

به گزارش اسپوتنیک؛ در پی درگیری بین هواداران منچستریونایتد و لیدز یونایتد قبل از بازی شنبه دو تیم در ورزشگاه اولدترافورد، 6 هوادار بازداشت شدند.

پولیس منچستر با راه اندازی عملیات امنیتی بزرگ، خواست این حادثه پیش آمده را که به عنوان "حوادث جداگانه بی نظمی" یاد می‌شود، خیلی زود در مرکز شهر خنثی نماید.

در طول بازی برخی از 3000 هوادار لیدز، به طور خلاصه طعنه‌های تندی در مورد فاجعه هوایی مونیخ را به رقیب شان دادند. ادعاهایی مبنی بر پرتاب پرچم ترکیه به انتهای دور وجود داشت. (دو هوادار لیدز در استانبول در سال 2000 قبل از بازی جام یوفا مقابل گالاتاسرای کشته شدند.)

هواداران تیم مهمان همچنین توهین‌های بی رحمانه‌ای را علیه ریو فردیناند مدافع سابق یونایتد و لیدز که به عنوان کارشناس در BT Sport کار می‌کرد، مطرح کردند. وقتی هواداران قبل از بازی به اولدترافورد راه یافتند، درگیری‌های شدیدی بین طرفداران خارج از کافه‌ها و رستورانت‌ها رخ داد.

ویدیویی که در توییتر منتشر شد نشان می‌داد که طرفداران از سطل و چوکی به عنوان سلاح استفاده می‌کنند، در حالی‌که یک پولیس تنها با عصبانیت سعی می‌کرد با استفاده از باتوم افراد درگیر را از هم جدا کند. ویدیوی دیگری که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد، لحظه‌ای را نشان می‌دهد که یک ون پلیس به نزاعی رسید که از میخانه پیکادیلی بیرون آمده بود. مردانی را مشاهده می‌شد که به سمت درب ورودی میخانه می‌دوند و به نظر می‌رسد که به نبرد می‌پیوندند، در حالی‌که موتر پولیس با آژیرهای بلند به صحنه رسید. این اولین بار در 17 ماه گذشته بود که اولدترافورد میزبان جمعیت زیادی بود و اولین دیدار دو تیم با حضور هواداران از سال 2004 به این سو بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала