Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ موافقت اتحادیه باشگاه‌های اروپا با عضویت مجدد 9 تیم سوپر لیگ

© REUTERS / DADO RUVICMetal figures of football players are seen in front of the words "European Super League" in this illustration taken April 20, 2021
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
اتحادیه باشگاه‌های اروپا، به 9 باشگاهی که از سوپر لیگ انصراف داده‌اند، دوباره عضویت داد و بارسا، رئال و یوونتوس همچنان در حالت تعلیق قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک، چند ماه قبل دوازده تیم فوتبال اروپایی لیگ جداگانۀ به نام «سوپر لیگ فوتبال» تشکلیل دادند و حتی از یوفا و اتحادیه فوتبال اروپا، انصراف دادند.

در این میان 9 باشگاه به دلیل مخالفت‌های جدی لیگ‌های شان و همینطور فیفا، از سوپر لیگ خارج شدند و تلا‌ش‌های شان را برای بهبود رابطه شان با اتحادیه فوتبال اروپا و اتحادیه باشگاه‌ها آغاز کردند.

به نظر می‌رسد که تلاش‌های این تیم‌ها نتایج مثبت داشته است زیرا اتحادیه باشگاه‌های اروپا، امروز به 9 باشگاه عضویت مجدد داد اما با حضور بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس که هنوز از سوپر لیگ انصراف نداده‌اند، در این اتحادیه مخالفت مخالف است.

در بیانیه این اتحادیه که امروز به مناسبت بازگشت 9 باشگاه اعلام شد، چنین آمده است:" بعد از رسیدن درخواستی مبنی بر بررسی بازگشت دوباره از سوی این 9 باشگاه، هیئت اجرایی موافقت کرد که باشگاه های مذکور شرایط عضویت عادی خود در مجمع تعیین شده برای فصول 2019 تا 2022 را حفظ کنند. این 9 باشگاه شامل میلان، آرسنال، چلسی، اتلتیکومادرید، اینتر، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام است."

این باشگاه‌ها در حالی به اتحادیه فوتبال اروپا بر می‌گردند که سه غول فوتبال اروپا، همچنان به ایجاد سوپر لیگ اصرار دارند و از شرایط حضور شان در یوفا راضی نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала