Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دفاع گواردیولا از گران‌ترین خرید تیمش در برابر انتقادهای شدید

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا به دفاع از جک گریلیش، خرید جدید تیمش پرداخت و اظهار داشت که از عملکرد وی راضی است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته منچسترسیتی در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه هاستپر به مصاف تاتنهام رفت و با گُل سون در دقیقه 55، از این تیم با نتیجه 0-1 شکست خورد.

FILE - In this Wednesday, May 19, 2021 file photo, Aston Villa's Jack Grealish looks on during the English Premier League soccer match between Tottenham Hotspur and Aston Villa at the Tottenham Hotspur Stadium in London. Premier League champion Manchester City has broken the British transfer record to sign midfielder Jack Grealish from Aston Villa. City reportedly paid a transfer fee of 100 million pounds ($139 million) — the most ever by a Premier League club. The 25-year-old Grealish signed a six-year contract. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
داستان مشابه گریلیش با مسی هنگام جدایی از استون ویلا

در این دیدار جک گریلیش ستاره 100 میلیون پوندی منچسترسیتی 90 دقیقه در زمین حضور داشت اما موفق به ارائه بازی درخشان نشد و عملکردش به دل هواداران چنگ نزد.

عملکرد ضعیف این بازیکن سبب شد تا وی مورد انتقادات شدید از سوی هواداران سیتی قرار گیرد و آن‌ها جذب این ستاره 25 ساله را 100 میلیون پوند اشتباه عنوان کنند.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اما به دفاع از این بازیکن پرداخت و اظهار داشت که از عملکرد وی در برابر تاتنهام  راضی است.

وی در این مورد گفت:" از نظر من بازی جک گریلیش در اولین بازی رسمی منچسسترسیتی راضی‌ام و او درخشان و فوق العاده بود. اعتقاد دارم که در صورت ادامه حضور او در ترکیب در ادامه فصل نیز برای ما بسیار مهم خواهد بود. من به جک گریلیش تبریک می گویم، زیرا شخصیتی دارد که سعی می کند تا پایان مسابقه تلاش کند. او در دقایق ابتدائی سرحال نبود اما رفته رفته نشان داد که چقدر می‌تواند در آینده خوب باشد و برای تیم مؤثر باشد."

پپ در حالی از این بازیکن حمایت کرده است که از این سرمربی اسپانیایی نیز به دلیل تقاضا از مدیران برای جذب گریلیش انتقادهای زیادی صورت گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала