Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هانری: مسی پاسخ‌گوی مشکلات پی‌اس‌جی نیست

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیری آنری Russia World Cup France - Belgium
تیری آنری  Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
اسطوره فوتبال فرانسه در مورد پیوستن مسی به پاریسن‌جرمن واکنش نشان داد و اظهار داشت که مسی پاسخ‌گوی تمام مشکلات این تیم نیست.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن در سال‌های آخر تلاش‌های زیادی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و با وجود جذب بازیکنان بزرگ در رسیدن به این هدف ناکام ماند.

Лионель Месси после забитого гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
پس از 18 سال برای اولین بار؛ بارسا بدون مسی + عکس

این تیم در پنجره‌ نقل‌وانتقالات تابستانی، خریدهای خوبی انجام داد و حکیمی، دوناروما، واینالدوم، راموس و مسی را به خدمت گرفت.

با جذب این بازیکنان و به خصوص مسی که از بارسا به صورت رایگان به پی‌اس‌جی آمد، کارشناسان معتقد اند که این تیم حالا شخصیت قهرمانی را پیدا کرده است و می‌تواند در اروپا قهرمان شود.

تیری هانری اسطوره فوتبال فرانسه اما مسی را پاسخ‌گوی تمام مشکلات پی‌اس‌جی نمی‌داند و تأکید دارد که تیم مائوریسیو پوچتینو برای کسب جام در اروپا، نیاز به پیشرفت دفاعی دارد.

وی در این مورد گفت:" تعادل در یک تیم مهمترین است. در یک نقطه، ما همیشه در مورد بازیکنان بزرگ صحبت می کنیم، حمله می‌کنیم ، جلو می‌رویم  اما باز هم به تعادل نیاز داریم. تعادل باید در امر گُلزنی و گُل خوردن مراعت شود.به طور کلی ، تیم هایی که گل های زیادی دریافت نمی کنند، از قهرمانی و حتی لیگ قهرمانان دور نیستند. وقتی بازیکنان فوق‌العاده داریم، کار برای کسب قهرمانی کمی ساده تر می‌شود، اما وقتی می‌بینم که پاریس در حال پیشرفت است و در عین حال آن‌ها گل‌های زیادی دریافت پس مشکلات وجود دارد و باید آ‌ن‌ها پیشرفت کنند. درست است که مهاجمان کارشان فوق‌العاده است اما خط دفاعی هم بسیار ارزشمند است."

هانری در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که سابقه بازی با مسی و قهرمانی در اروپا را با این بازیکن دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала