Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش بوفون به وضعیت کنونی افغانستان + ویدیو

© AP Photo / Kerstin JoenssonItaly goalkeeper Gianluigi Buffon calls for teammates' attention during a friendly soccer match between Germany and Italy at the Allianz Arena in Munich, March 29, 2016
Italy goalkeeper Gianluigi Buffon calls for teammates' attention during a friendly soccer match between Germany and Italy at the Allianz Arena in Munich, March 29, 2016  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان سابق باشگاه یوونتوس، با انتشار ویدیویی از افغانستان، به وضعیت کنونی این کشور واکنش نشان داد و حمایت خود را از مردم افغانستان اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از سقوط دولت افغانستان و تصرف تمامی ولایات و مرکز از سوی طالبان، وضعیت در داخل این کشور نا به سامان است و مردم در میان بیم و امید منتظر فردای نامعلوم اند.

در این میان برخی‌ها در تلاش اند تا از این کشور بیرون شوند و از دو شب به این سو تعداد زیادی از مردم در میدان هوایی حامد کرزی بدون داشتن ویزه در تلاش اند تا سوار هواپیماهای نظامی آمریکایی شده و به این کشور پناه ببرند.

امروز تصاویر تکان‌دهنده در شبکه‌های اجتماعی از وضعیت مردم در میدان هوایی حامد کرزی بیرون شد که نشان دهنده سقوط دو فرد از یک طیاره نظامی آمریکایی و جان باختن آنان بود و نوار تصویری دیگر طیارۀ نظامی آمریکایی را نشان می‌داد که در میان سیلی از مردم پرواز می‌کند.

نشر این تصاویر و وضعیت فعلی افغانستان واکنش‌های زیادی را به همراه داشته و افراد سرشناس از سراسر جهان با انتشار دوباره این تصاویر تأسف خود را نسبت به این موضوع ابراز کرده‌اند.

در این میان جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان سابق باشگاه یوونتوس، با انتشار ویدیویی از میدان هوایی حامد کرزی، به وضعیت کنونی اافغانستان واکنش نشان داد و حمایت خود را از مردم این اعلام کرد.

وی در توییرش نوشت:" هر آن‌چه در افغانستان اتفاق می‌افتد، فرا واقعیت است. من زمان عقب نشینی نظامی را درک نمی‌کنم، اما ناامیدی این افراد دردناک و دلخراش است."

بوفون در حالی به این موضوع واکنش نشان داده است که به دلیل هجوم مردم و شلیک‌ها برای جلوگیری از بی‌نطمی در میدان هوایی حامد کرزی، تا حالا سه تن کشته شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала