Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر مهمی در مورد رونالدو در راه است

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
عضو شوید
برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو مدعی شده که تا ساعات دیگر اخبار مهمی در باره کریستیانو رونالدو منتشر خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، در چند هفته گذشته شایعاتی زیادی در مورد آینده رونالدو مطرح شده بود و بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی بودند که این بازیکن در همین تابستان تورین را به مقصد منچستر و یا پاریس ترک خواهد کرد.

كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
رونالدو برای پیوستن به پی‌اس‌جی حاضر است بمیرد!

رونالدو اما با حضور در تمرینات یوونتوس تا جایی به این شایعات پایان داد و به نظر می‌رسد که به کارش در تورین ادامه خواهد داد.

در همین حال برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو مدعی شده که تا ساعات دیگر اخبار مهمی در باره کریستیانو رونالدو منتشر خواهد شد و دیده شود که آینده این بازیکن چه خواهد بود.

مشخص نیست خبر مهم ال‌چیرینگیتو که  قرار است در مورد رونالدو فاش کند، چه است اما برخی از کارشناسان نقل‌وانتقالات مدعی اند که احتمالاً آینده امباپه که پیوستن فوق ستاره پرتگالی به پی‌اس‌جی به آن مرتبط است، مشخص شود و پس از آن آینده کریس نیز معلوم خواهد شد.

گفته می‌شود که در صورت جدایی امباپه، رونالدو راهی پاریسن‌جرمن خواهد شد و در غیر آن تا پایان قراردادش در تورین خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала