Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استفاده جویی بارسا از نام مسی؛ فروش پیراهن لئو ادامه دارد

© AFP 2023 / Pau BzrrenaБолельщики у стадиона «Камп Ноу», где нападающий «Барселоны» Лионель Месси провел пресс-конференцию
Болельщики у стадиона «Камп Ноу», где нападающий «Барселоны» Лионель Месси провел пресс-конференцию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
عضو شوید
با وجود جدایی مسی از بارسلونا و پیوستن به پاریسن‌جرمن، هنوز پیراهن‌های این بازیکن در فروشگاهای رسمی بارسا به فروش می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی 21 سال در بارسلونا حضور داشت و دو هفته قبل بسیار سریع و صورت عجیب از این تیم جدا شد و راهی پاریسن‌جرمن شد.

بارسا اما بی‌توجه به جدایی مسی هنوز پیراهن‌های این بازیکن را در فروشگاهای رسمی خود به فروش می‌رساند و  از کسب درآمد می‌کند.

 به گزارش شبکه LA SEXTA ، بارسا به دلیل اطمینان کامل از ماندن مسی در این تیم، پیراهن فصل 2021/2022 وی را به پیمانه زیادی آماده کرده بود، اما با توجه به خروج سریع وی پیراهن های او در فروشگاه‌های رسمی هنوز وجود دارد.

گفته می‌شود که هواداران بارسلونا مایل به خرید پیراهن این بازیکن هستند و هر روز به تعداد زیادی از این پیراهن به فروش می‌رسد.

باشگاه پاریسن‌جرمن و مسی تا حالا در این مورد واکنش نداشته است اما به نظر می‌رسد که به زودی پیراهن‌ها از فروشگاه جمع‌آوری شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала