Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: رویایم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции
Лионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی در گفت‌وگویی در مورد اهدافش در باشگاه پاریسن‌جرمن و صحبت کرد و مدعی شد که به دنبال قهرمانی در اروپا است.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن در چند سال آخر سرمایه‌گذاری هنگفتی برای کسب عنوان قهرمانی اروپا انجام داد اما در رسیدن به این هدف ناکام ماند و تا حالا نتوانسته در قاره سبز قهرمان شود.

این تیم در تابستان ستاره‌های چون راموس، دوناروما، حکیمی، واینالدوم و لیونل مسی را به خدمت گرفت تا لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

لیونل مسی امروز در گفت‌وگویی با beIN Sports، مدعی شد که به تیم جدیدش کمک خواهد کرد تا به این هدف بزرگ دست یابد زیرا او نیز خواهان قهرمانی در لیگ قهرمانان است.

وی گفت:" من معتقدم که پی‌اس‌جی آماده است تا بار دیگر همانند سال‌های گذشته مبارزه کند و قهرمان لیگ قهرمانان شود. من نیز همین رویا و آرزو را دارم که یک لیگ قهرمانان دیگر را فتح کنم. امیدوارم بتوانم هر کاری لازم است انجام دهم تا بتوانیم به این هدف برسیم، چیزی که برای باشگاه، برای من و هواداران اهمیت زیادی خواهد داشت."

پی‌اس‌جی در فصل 2019-2020، موفق به صعود به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد، اما در فینال برابر بایرن شکست خورد و نتوانست تا این جام را برنده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала