Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ رونالدو به حرف‌وحدیث‌ها در مورد بازگشتش به رئال مادرید

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریستیانو رونالدو - رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا
کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با انتشار پُستی در فیس‌بوک، به رسانه‌های مادرید هشدار داد تا از نام وی استفاده نکنند و شایعه نسازند.

به گزارش اسپوتنیک، ناوقت دیشب شبکه تلویزیونی «ال‌چیرینگیتو» اعلام کرد که کریستیانو رونالدو در فاصله دوهفته مانده به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، به بازگشت به رئال مادرید می‌اندیشد و کارلو آنچلوتی از این موضوع استقبال می‌کند.

این موضوع امروز از سوی باشگاه رئال مادرید و کارلو آنچلوتی رد و سرمربی کهکشانی‌ها اعلام کرد که چنین درخواستی از مدیران نداشته است.

حالا رونالدو نیز به این شایعات واکنش نشان داده است و با انتشار پُستی در فیس‌بوک اعلام کرده که به اهداف خودش متعهد است و اجازه نخواهد داد تا رسانه‌های از نام وی استفاده ابزاری کنند.

وی در فیس بوکش نوشت:" هرکسی که مرا می شناسد می داند که چقدر روی کارم متمرکز هستم. حرف کم و عمل بیشتر؛ این از ابتدای کارم شعار و راهنمای من بوده است. با این حال ، با توجه به همه چیزهایی که اخیراً گفته و نوشته شده است، من باید موضع خود را بیان کنم. نشر شایعات آخر بیش از بی‌احترامی به من به عنوان یک فرد و به عنوان یک بازیکن، و با روشی که آینده من را در رسانه‌ها پوشش می‌دهند، بی‌احترامی به همه باشگاه های درگیر در این شایعات و همچنین بازیکنان و کارکنان آنها است. داستان من در رئال مادرید قبلاً نوشته و در کلمات، اعداد، جام‌ها و رکوردها ثبت شده است. همه آن‌ها در موزه ورزشگاه برنابئو و همچنین در ذهن همه طرفداران باشگاه است. فراتر از آنچه در رئال به دست آوردم، به یاد می آورم که در آن نه سال رابطه‌ای عمیق با محبت و احترام نسبت به تیم داشتم و محبت و احترامی که تا به امروز آن را حفظ کرده‌ام و همیشه آن را دوست خواهم داشت. من می‌دانم که هواداران واقعی رئال مادرید همچنان مرا در قلب خود خواهند داشت و من نیز آن‌ها را در قلب خود خواهم داشت. علاوه بر این در اسپانیا، اخبار و داستان‌های مکرری به نشر می‌رسد که مرا با تعدادی از باشگاه‌ها در لیگ‌های مختلف مرتبط می‌کند، و هیچ‌کس هم نگران کشف حقیقت نیست. من اکنون سکوت خود را می‌شکنم تا بگویم که نمی‌توانم به مردم اجازه دهم با نام من بازی کنند. من همچنان بر حرفه و کارم متمرکز هستم، متعهد و آماده برای همه چالش‌هایی که باید با آن روبرو شوم، هستم. چیز دیگری؟ چیزهای دیگر فقط شایعه هستند."

رونالدو در حالی به این موضوع واکنش نشان می‌دهد که قبلاً نامزد وی نیز واکنش جالبی به جدایی او داشت و پای پُستی مرتبط به این موضوع خندیده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала