Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا به دنبال تغییر فارمت لیگ قهرمانان

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
برنامه‌های بحث برانگیز یوفا برای تغییر لیگ قهرمانان در حال حاضر تحت بررسی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ برنامه‌های بحث برانگیز و متضاد یوفا برای اصلاح لیگ قهرمانان از سوی یوفا گزارش شده، از جمله محور مرحله گروهی و افزایش تیم‌ها به 36 تیم.

تغییرات پیشنهادی در حال حاضر هنوز هم می‌تواند با توجه به طغیان ناشی از پروژه فوق العاده لیگ اروپایی که از آن شش تیم برتر لیگ انگلیس بود، اصلاح شود.

منچستر یونایتد، سیتی، لیورپول، چلسی، آرسنال و تاتنهام با باشگاه‌های پیش‌رو اروپایی در اسپانیا و ایتالیا پیوستند تا طی آن لیگ بزرگی را شکل بدهند که موجب واکنش بزرگی از جهان فوتبال شد.

در حال حاضر و در نتیجه، یوفا برای آوردن تغییر پیشنهاد شده در لیگ قهرمانان با فارمت فعلی بسیار محتاطانه عمل می‌کند.

لیگ قهرمانان اصلاح شده متعهد شد تا تعداد تیم‌های رقابتی را از 32 به 36 در هر فصل افزایش دهد و چهار بازی اضافی برای هر باشگاه در آن سال در نظر گرفته شود.

گزارش شده که از آنجا که سوپرلیگ از بین رفته، اصلاحات تحت بررسی قرار گرفته است.

این گزارش نشان می‌دهد که کمیته اجرایی یوفا در حال تغییر است و طی دیدار ماه آینده می‌تواند تصمیم نهایی را خود را اعلام نماید. البته هر گونه تغییری از سال 2024 به اجرا در خواهد آمد و حداقل 9 فصل طول خواهد کشید."

بسیاری از طرفداران فوتبال در حال حاضر خشم خود را نسبت به حذف پیشنهاد شده از مرحله گروهی نشان داده‌اند، در حالی‌که افزایش شدید ثابت در تقویم فوتبال، رقابت‌های جام جهانی را در سراسر لیگ‌های اروپایی با تهدید روبرو می‌سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала