Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وستهام به دنبال خرید دایمی لینگارد

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
وستهام یونایتد برای انتقال جسه لینگارد به یونایتد پیشنهاد ارائه کرده اما از آنچه که شیاطین سرخ درخواست کرده‌اند قیمت پایین‌تری پیشنهاد داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه وستهام قصد دارد پیشنهاد جدیدی را برای جسه لینگارد پس از دوران قرضی فوق العاده‌اش ارائه دهد.

آنها برای به دست آوردن این مُهاجم 28 ساله منچستریونایتد با مشکل روبرو شده‌اند زیرا آنها می‌خواهند قیمت کمتری از درخواست غول اولدترافورد بپردازند.

لینگارد در نیم فصل فوق العاده‌اش با لباس وستهام، در 16 بازی 9 گل زد و 5 پاس گل فرستاد و اکنون به دلیل مثبت شدن تست کرونای‌اش، در قرنطین است و حالا گزارش شده که او به عنوان بازیکن وستهام برای فصل جدید در وب سایت رسمی لیگ برتر ثبت شده است.

او که 25 میلیون قیمت داشت و در ماه می به اولدترافورد بازگشت، به چکش‌ها کمک کرد تا در فصل گذشته در رده ششم لیگ برتر از آرسنال و تاتنهام لندن بالاتر قرار بگیرند.

تصور می‌شود که اوله گونر سولسشیر سرمربی یونایتد، این ستاره خط میانی تهاجمی را "بخش بزرگی" از برنامه‌های فصل جدید می‌داند.

با این حال "استوارت پیرس" دستیار سرمربی وستهام می‌گوید که باشگاهش مشتاق بازگشت این مهاجم به لندن است.

تیم دیوید مویس که در دیدار بعدی با لستر وبرو می‌شود، این فصل در لیگ اروپا نیز حضور خواهد داشت.

پیرس به talkSPORT گفت: "او سال گذشته فوق العاده بود. ما دوست داریم او بیاید و به ما ملحق شود. این یک راز آشکار بوده است. حالا توپ در زمین منچستریونایتد است. او با آنها قرارداد بسته است. ما دوست داریم او را با خود داشته باشیم و در این مورد شکی نیست. او یک پسر خاص است و بازیکنان او را دوست دارند."

لینگارد که در سن 7 سالگی به عنوان بازیکن در آکادمی جوانان منچستریونایتد شروع کرد، با این باشگاه قرارداد دارد که در جون 2022 به پایان می‌رسد.

ستاره اولدترافورد در 210 بازی بزرگسالان 33 گل به ثمر رسانده و سه جام شامل جام حذفی، جام لیگ و قهرمانی لیگ اروپا بین سال‌های 2016 تا 2017 را به دست آورده است.

با این حال، ستاره سه شیرها که بین سال‌های 2015 تا 2019 بازیکن اصلی تیم یونایتد بود، در نیم فصل اول فصل گذشته از نظم بالایی برخوردار بود. خرید جدید این تیم "جیدون سانچو" می‌تواند باعث شود تا لینگارد به جای مارکوس راشفورد که از ناحیه شانه مصدوم است، به تمرین بازگردد.

با رتبه‌ای که شامل ادیسون کاوانی، آنتونی مارسیال و میسون گرینوود است، رقابت برای نقطه شروع سخت است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала