Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال اودگارد به امارات در آستانه نهایی شدن

© REUTERS / Andrea ComasMartin Odegaard
Martin Odegaard - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
آرسنال در آستانه قرارداد دائمی 30 میلیون پوندی مارتین اودگارد از رئال مادرید است.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه آرسنال در حال نهایی کردن انتقال دائمی مارتین اودگارد از رئال مادرید به ارزش 30 میلیون پوند است.

او به صورت قرضی فصل قبل در آرسنال بود، حالا یک قدم تا این باشگاه نزدیک شده و احتمالا آخر هفته مقابل چلسی در ترکیب توپچی‌ها به میدان خواهد رفت.

اودگارد 22 ساله در ابتدای پنجره نقل و انتقالات به شدت با انتقال مرتبط بود اما به نظر می‌رسید که با شروع تابستان این علاقه مندان کم شده‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد که اودگارد واقعاً بازگشت شگفت انگیزی به لندن خواهد داشت و مایکل آرتتا به احتمال زیاد به دنبال جذب بازیکن‌اش است. به نقل از "اتلتیتک" هنوز قرارداد نهایی نشده اما مشخص است که ستاره نارویژی روز سه شنبه قبل از انتقال احتمالی با گروه اصلی در رئال مادرید تمرین نکرده است.

مشخص است که اودگارد تنها با چند بازی برای رئال، با شرایط شخصی تا سال 2026 موافقت کرده است. در صورت به نتیجه رسیدن قرارداد، اعتقاد بر این است که هزینه این انتقال مبلغی در حدود 30 میلیون پوند خواهد بود - به طور قابل توجهی کمتر از 50 میلیون پوندی که مادرید قبلاً درخواست کرده بود.

گزارش اتلتیک می‌افزاید که اودگارد حتی می‌تواند روز یکشنبه در مقابل چلسی برای آرسنال به میدان برود، هرچند که این امر مستلزم انجام کارهای زیادی است که باید در مدت زمان کوتاهی انجام شود. با این وجود، این خبر خوبی برای تیم توپچی‌ها است که در بازی اول فصل‌اش در لیگ برتر(جمعه گذشته) مقابل برنتفورد خلاق شکست خورد.

اگرچه اودگارد در پیش فصل برای رئال مادرید بازی کرده اما این هافبک در جریان پیروزی 4-1 شنبه مقابل آلاوز در ترکیب کارلو آنچلوتی قرار نداشت. در حال حاضر انتظار می‌رود که او انتقال‌اش را به امارات انجام دهد زیرا آرتتا در جستجوی یک هافبک خلاق است که می‌تواند به توپچی‌ها برای رقابت با شش تیم برتر کمک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала