Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش قیمت تکت‌های برست به خاطر بازی مسی

© REUTERS / Pascal Rossignol Лионель Месси и Неймар из Пари Сен-Жермен во время тренировки
Лионель Месси и Неймар из Пари Сен-Жермен во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
باشگاه فوتبال برست قبل از تقابل با پی‌اس‌جی به خاطر اولین حضور لیونل مسی قصد دارد تا قیمت تکت‌های فروش مجدد را دوبرابر سازد.

به گزارش اسپوتنیک؛ این جمعه لیونل مسی اولین بازی خود را برای پاری‌سن‌ژرمن انجام خواهد داد اما در حاشیه سفر PSG به برست برای انجام بازی در سومین هفته از لیگ 1 فرانسه، میزبان قصد دارد تا قیمت تکت‌های فروش مجدد را قبل از بازی افزایش دهد.

البته حضور مسی در این دیدار احتمال  داده می‌شود، زیرا او برای کسب آمادگی بدنی‌اش با تیم جدید ادامه می‌دهد و حضورش در گروه پاریسی تا هنوز نهایی نشده است.

گفته می‌شود حضور مسی در این دیدار قیمت کرسی‌های هواداران را افزایش داده، برخی از تکت‌ها روز سه شنبه در باشگاه به فروش گذاشته شد اما طولی نکشید که خریدار پیدا کرد. باشگاه برست در خصوص تکت پیام‌های خصوصی زیادی دریافت کرده‌است، آنها می‌گوید: "از افرادی که هرگز نام آن‌ها را نشنیده‌ایم. آنها از ما می پرسند که آیا چوکی داریم یا آیا می‌توانیم تبلیغات بگذاریم، زیرا آنها در جستجوی چوکی هستند تا بازی را ببنیند."

از نظر عموم، این درخواست‌ها از سوی افرادی ارائه می‌شود که فوتبال و ورزشگاه برست را دنبال نمی‌کنند اما بیشتر علاقه مند به رویدادی هستند که ورود "مسی" و هم تیمی‌هایش به ورزشگاه فرانسیس لو را به دنبال داشته باشد. به در نتیجه این شور و اشتیاق جمعی، قیمت‌ها در بخش‌های آنلایت به جای 150 یورو با قیمت بلندتر فروخته می‌شود. در عین حال، برای مشترکان PSG قیمت واحد تکت‌ها 10 یورو تعیین شده که با چاپ یک تکت الکترونیکی چهار یورو افزایش یافته است.

با این حال باید منتظر ماند و دید آیا اولین بازی بزرگ مسی این هفته در برست انجام می‌شود یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала