Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیراهن مسی؛ پروفروش‌ترین پیراهن تاریخ پی‌اس‌جی؟

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции
Лионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
پیراهن لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن، تا کنون بیشترین فروش را در پاریس داشته که به نحوی سران باشگاه پی‌اس‌جی را خوشحال ساخته است.

به گزرش اسپوتنیک؛ پاری‌سن‌ژرمن از طریق مدیر برنامه ریزی خود تأیید کرد که اگرچه هنوز به رقم گفته شده (یک میلیون نسخه) نرسیده، اما پیراهن شماره 30 پی‌اس‌جی دارای "نرخ فروش استثنایی" است.

پیراهن PSG با شماره 30 درست چند ساعت پس از حضور ستاره آرجانتینی در پارک دو پرنس دقیقا یک هفته پیش در وب سایت باشگاه پاریسی منتشر شد.

تا آنجا که پیراهن اصلی 165 یورو قیمت دارد، در دو فروشگاه بزرگ این باشگاه در پایتخت فرانسه (پارک دو پرنس و شانزه لیزه)، تنها چند ساعت پس از گذاشتن در فروشگاه تمام شد. هنوز می‌شود با 115 یورو را پیراهنی از پارچه‌ای کمتر حرفه‌ای را خریداری کرد.

به منظور تعیین میزان فروش، فابین آلیگر مدیر برنامه ریزی باشگاه پاریسی صحبت کرد و البته تکذیب کرد که میلیون‌ها تی شرت فروخته شده اما به نوبه خود تأیید کرد:

"نرخ فروش استثنایی است. این بزرگترین رونمایی از یک پیراهن فوتبال در تاریخ ماست. اما ما با یک میلیون پیراهن فاصله داریم. مسی خیلی زود قرارداد امضا کرد. این چیزی نیست که ما بتوانیم با گذشت زمان پیش بینی کنیم. ما سریع هستیم، اما باید به زمان تولید محصولات‌مان احترام بگذاریم. مارک -نایک در این مورد - که ریتم تولید خود را دارد تا میزان پیراهن‌هایی که در بازار عرضه می‌شود را ببیند. ما جادوگر نیستیم."

بنابراین در حالی‌که تاریخ آغاز بازی ستاره آرجانتینی (احتمالاً بیست آگست) در حال بحث است، باشگاه پاریسی در تلاش است تا پیراهن‌هایی با چاپ روی صفحه مسی با شماره را برای همه فروشگاه‌های خود عرضه کند. تعجب آور نخواهد بود اگر در یک سال با توجه به نرخ فروش، پرفروش‌ترین پیراهن تاریخ فوتبال از نظر درصد در یک سال خواهد شد.

در حال حاضر ماکت اصلی (آبی) و دومی (سفید) برای فروش هستند. نسخه سوم در ماه سپتامبر و نسخه چهارم در جنوری به فروش می‌رسد. فابین آلیگر در پایان گفت:

"در دو فصل گذشته با این چهار مدل به یک میلیون تی شرت فروخته شده رسیدیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала