Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جهان منتظر برنابئوی جدید و رئال منتظر پایان کار بازسازی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
عضو شوید
بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با اتمام آن تا بازگشت در سپتامبر، فاصله زیادی دارد و همچنان زیر بازسازی‌ست.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید بیش از یک سال است که در ورزشگاه اصلی خود به میدان نرفته و برای میزبانی از تیم‌های در لیگ داخلی و بیرونی از ورزشگاه دی استفانو (تمرینی) استفاده کرده است، اما سانتیاگو برنابئو فاصله زیادی با آماده شدن برای بازگشت برنامه ریزی شده رئال مادرید در ماه آینده دارد.

رئال قرار است در 12 سپتامبر در زمین معروف خود به خانه بازگردد، اما با توجه به آخرین تصاویر مربوط به ساخت ساختمان در اطراف ورزشگاه، مردان کارلو آنچلوتی باید مدتی بیشتر منتظر بمانند.

عکس‌های پایتخت اسپانیا نشان می‌دهد که داربست و جرثقیل زیادی در اطراف برنابئو با موانع ایمنی، ماشین آلات و کارگران هنوز در اطراف آن وجود دارد.

مادرید از مزایای محرومیت هواداران در طول همه گیری کووید 19- در فصل گذشته استفاده کرد و بازی‌های خود را در ورزشگاه تمرینی‌اش انجام داد، جایی که تیم ذخیره کاستیا در آنجا بازی می‌کند، تا کار ساختمانی برنابئو به پایان برسد.

این تیم به زمین موقت‌اش که ظرفیت آن 4000 نفر است، در پایان فصل 20-2019 برای پایان دادن به بازی‌های معوقه فصل لالیگا نقل مکان کرد و برای کل فصل 21-2012 در آنجا ماند.

هواداران مشتاقانه منتظر بازگشت آنها به خانه بودند و مادرید فصل 2021-22021 خود را با سه بازی خارج از خانه آغاز کرد تا اطمینان حاصل شود که کارهای برنابئو می‌تواند برای بازگشت هواداران تسریع شود، اما بازسازی هنوز به پایان نرسیده است.

هزینه ساخت این باشگاه که در مجموع 693.3 میلیون پوند هزینه داشته، انتظار نمی‌رود جایگاه 81000 نفر حداقل تا پایان سال 2022 به طور کامل بازسازی شود.

ماه گذشته فلورنتینو پرز رئیس باشگاه اظهار داشت که برنابئو به زودی تبدیل به "مدرن ترین و دیدنی‌ترین ورزشگاه جهان" خواهد شد.

این زمین با ظاهری جدید دارای سقف جمع شونده، با راحتی و مهمان نوازی، فن‌آوری و امنیت ارتقا یافته است. همچنین رستوران‌ها و مغازه‌های جدیدی به ورزشگاه متصل خواهند شد.

ظرفیت این ورزشگاه افزایش نمی‌یابد اما ارتفاع 10 متر آن بیشتر خواهد شد تا سقف جدید جای گیرد.

اختلال احتمالی در فصل جدید باعث نگرانی سرمربی جدید آنچلوتی خواهد گردید، تیمی‌که فصل خود را با برد 4-1 خارج از خانه در آلاوز آغاز کرد.

آنها قرار است روز یکشنبه قبل از سومین سفر خارج از خانه خود به رئال بتیس، به لوانته سفر خواهد کرد. سران رئال مادرید از پیشرفت کند ساختمان‌ها پیش از بازی برنامه ریزی شده بعدی خانگی هفته آینده مقابل سلتاویگو نگران هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала