Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید بنزما فردا رسمی می‌شود

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید فردا بعدازظهر تمدید قرارداد کریم بنزما را برای یک فصل دیگر یعنی تا سال 2023 رسمی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید بعدازظهر فردا جمعه رسما تمدید قرارداد کریم بنزما را اعلام خواهد کرد که برای یک فصل دیگر یعنی تا سال 2023 خواهد بود. به گفته روزنامه فرانسوی اکیپ قرارداد بنزما در پایان این فصل ختم می‌شود به همین دلیل او تا یک فصل دیگر متعهد خواهد شد.

پس از آخرین تمدیدهای تیبو کورتوا (2026) و دنی کارواخال (2025)، نفر بعدی که از دفتر فلورنتینو پرز عبور می‌کند کریم بنزمای 33 ساله خواهد بود. رئال مادرید در مذاکرات با شماره "9" در فصل گذشته پیشرفت زیادی داشته و طبق اطلاعاتی که از فرانسه می‌آید، فردا روزی خواهد بود که این خبر رسمی خواهد شد که بند فسخ بنزما در آن به یک میلیارد خواهد رسید.

رئال، با بی توجهی به سیاست تمدید سال به سال به بازیکنان باسابقه، به مُهاجم پیشنهاد کرد قراردادش را دو سال دیگر تا سال 2024 تمدید نماید. با این حال این مهاجم می‌خواهد منتظر بماند تا ببیند وضعیت جسمانی او چگونه است.

با توجه به اطلاعات فوق الذکر، هدف کریم بنزما ورود به سکوی برترین گلزنان تاریخ باشگاه است. او در حال حاضر با 281 گل در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و سانتیانا (290) و کمی بیشتر دی استفانو (308) گله هستند. رائول با 323 در رده دوم جدول قرار دارد و صدر فهرست توسط کریستیانو رونالدو با 451 گل اشغال شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала