Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاکو فریرا 1 تاتنهام 0؛ شکست دور از انتظار لک‌لک‌ها در پرتگال + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام Футбол. Лига чемпионов. Матч "Тоттенхэм" - ЦСКА
سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام  Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
تیم فوتبال تاتنهام در بازی بیرون از خانه و در چارچوب کنفرانس لیگ، با یک گل شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رقابت‌های فوتبال کنفرانس لیگ اروپا (که تازه تاسیس شده) دیشب با انجام 21 دیدار برگزار گردید که در مهم‌ترین بازی تاتنهام در زمین پاکوس د فریرا 1-0 شکست خورد.

این دیدار که اولین بازی تاتنهام در کنفرانس لیگ بود، طی آن در هاف‌تایم اول پرتگالی‌ها با گل دقیقه 1 + 45 لوکاس سیلوا پیروز به رختکن رفتند اما در نیمه دوم با وجود تغییرات مربیان دو تیم، گلی از خط دروازه‌ها عبور نکند تا تاتنهام برابر یک تیم کاملا گمنام و جوان شکست تلخی را تجربه نماید.

تاتنهام هاتسپور برای بازی با پاکوس دو فریرا با تیمی بسیار جوان و کاملاً چرخشی راهی پرتغال شد. آنها در بازی رفت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا با شکست به خانه باز می گردند. لوکاس سیلوا در وقت اضافی نیمه اول در یک بازی جداگانه بعد از اینکه هری وینکس توپ را در خط میانی سرفه کرد و کامرون کارتر ویکرز و کوتی رومرو نتوانستند در حالت دفاعی بازیابی کنند ، گل زد. اسپرز هرگز بهبود نیافت و در پرتغال 1-0 سقوط کرد و در بازی برگشت در وایت هارت لین پنجشنبه کمی کسری داشت.

البته قابل یادآوری که تاتنهام نیز با ترکیب دوم و جوان خود این دیدار را برگزار کرده بود.

ترکیب‌ها:

تیم پاکوس د فریرا: آنتونس، لوز کارلوس، مارکو بایکینیو، فلاویو، دنلسون، آندره فریرا، فرناندو فونسکا، استوکیو، هلدر فریرا، لوکاس سیلوا، نونو سانتوس

تیم تاتنهام هاتسپور: دوهرتی، بن دیویس، وینکس، گلینی، لو سلسو، سی کارتر ویکرز، رومرو، سسگنون، گیل، نیل جان، دی اسکارلت

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала