Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فصل نیمه تمام تنیس برای نادال؛ فوق ستاره اسپانیا مصدوم است + عکس/ویدیو

© AFP 2023 / Christophe Simon Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018
Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
رافائل نادال اسطوره برحال تنیس اسپانیا از رقابت‌های سال 2021 به خاطر مصدومیت کناره‌گیری نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ رافائل نادال فوق ستاره تنیس اسپانیا با انتشار ویدیویی اعلام کرد که به خاطر مصدومیت پای‌اش، تصمیم گرفته تا فصل 2021 را خیلی زود به پایان برساند و نیمه تمام بگذارد.

اسطوره برحال دنیای تنیس که پیش از این تور چمن و نیز بازی‌های توکیو را از دست داده بود، چند روز قبل در واشنگتن بار دیگر دست به راکت شد اما مشکلاتش بهبود نیافته و باعث شد بعداً از دو بازی حساس کانادا و سینسیناتی کناره گیری نماید.

نادال در ارتباط به این موضوع گفت:

"می‌خواستم به شما اطلاع دهم که متأسفانه باید فصل 2021 را به پایان برسانم. صادقانه بگویم، من یک سال بیشتر از آنچه از پای خود رنج می‌بردم و باید کمی برای آن وقت بگذارم."

 

رافا افزود:

"من تا آنجا که می‌توانم تلاش می‌کنم تا این امر محقق شود. پیشاپیش از همه حمایت‌ها، درک و همه ابراز محبت‌های شما بسیار مهم است و حتی در شرایط سختی مانند ابراز می‌کنید، تشکر. به شما قول می‌دهم آنچه من قصد دارم انجام دهم این است که سخت تلاش کنم تا مدتی دیگر از این ورزش لذت ببرم. یک آغوش بزرگ برای همه."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала