Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش پرز برای مذاکره مستقیم با امیر قطر برای جذب امباپه

© REUTERS / Sergio Perezپرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
نشریه مارکا مدعی است که فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید برای جذب کلیان امباپه، به قطر خواهد رفت تا با حمد آل ثانی امیر قطر ملاقات و به توافقی دست یابند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدت‌ها است که به دنبال کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن است و می‌خواهد این بازیکن را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرد.

پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
واکنش فلورنتینو پرز در خصوص دست‌داشتن در جدایی مسی

این باشگاه پس از پیوستن مسی به جذب این بازیکن بیشتر از قبل امیدوار شد و انتظار می‌رود طی چند روز آینده برای به خدمت گرفتن وی با باشگاه پاریسن‌جرمن مذاکرات خودش را آغاز کند.
پاریسی‌ها اما از ماندن این بازیکن در پی‌اس‌جی مطمئن اند و کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان این باشگاه در گفت‌وگو‌های شان به پیوستن وی به رئال مخالفت نشان می‌دهند.

رییس باشگاه رئال مادرید اما هنوز شکست در جذب این بازیکن را نپذیرفته و راه جدیدی برای مذاکره مستقیم برای مالک باشگاه پاریسن‌جرمن پیدا کرده است.

براساس گزارش مارکا، فلورنتینو پرز، برای جذب کلیان امباپه، به زودی به قطر خواهد رفت تا با حمد آل ثانی امیر قطر ملاقات و به توافقی دست یابند.

مالک قطری پی‌اس‌جی که در مذاکرات فوتبالی هرگز شکست نخورده است و روی هر ستاره که دست مانده و او را به خدمت گرفته است، تا حال برای مذاکره با پرز آمادگی نشان نداده اما مارکا مدعی است که این مذاکرت به صورت مستقیم و بزودی انجام خواهد شد.

حالا دیده شود که رئال موفق به جذب کلیان خواهد شد و یا پی‌اس‌جی قرارداد او را تمدید خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала