Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مذاکرات لیورپول برای تمدید قرارداد با ستاره مصری

© AP Photo / Anthony DevlinLiverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.08.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول تایید کرد که این باشگاه در حال مذاکره با محمد صلاح برای تمدید قرارداد است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه لیورپول، پس از تمدید قرارداد با ویرجیل فن‌دایک، آلیسون بکر و ترنت الکساندر آرنولد در تابستان امسال، به دنبال تمدید قرارداد با محمد صلاح است و می‌خواهد این بازیکن را حفظ کند.

محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
محمد صلاح، بهترین بازیکن لیگ برتر از دید هواداران

این باشگاه قصد دارد بالاترین دستمزد را در تاریخ این باشگاه به ستاره مصری ارائه دهد و مدت زمان قرارداد جدید نیز دوساله خواهد بود.

مدیران لیورپول با پیشنهادی که آماده کرده اند، اطمینان دارند که ستاره تیم شان برای تمدید آماده خواهد شد و بزودی قرارداد وی را تمدید خواهند کرد.

در همین حال یورگن کلوپ سرمربی لیورپول این مذاکرات را تایید کرد و مدعی است محمد صلاح یکی از ارکان اصلی تیمش است و از ماندن استقبال خواهد کرد.

وی در این مورد گفت:" بله، مذاکرت در جریان است. در حالی که دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده است،  مذاکرات جدیدی در راه است و می‌خواهیم او تمدید کند".

قرارداد فعلی محمد صلاح تا ماه جون سال 2023 با سرخ‌ها اعتبار دارد و باشگاه لیورپول قبل از رسیدن به زمان پایان قرارداد خواهان تمدید با ستاره مصری است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала