Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت مسی به بارسلونا پس از خط خوردن نامش از فهرست پی‌‍اس‌جی + ویدیو

© AFP 2023 / Josep Lago Аргентинский нападающий «Барселоны» Лионель Месси со своей семьей прибывает в аэропорт Эль-Прат в Барселоне
Аргентинский нападающий «Барселоны» Лионель Месси со своей семьей прибывает в аэропорт Эль-Прат в Барселоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی پس از آن که نامش از فهرست بازی با برست خط خورد، به بارسلونا بازگشت تا تعطیلات خود را در این شهر سپری کند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از پیوستن مسی به پاریسن‌جرمن و اشتراک وی در چندین جلسه تمرینی، او تا هنوز به آمادگی کامل نرسیده و دومین بازی است که نام از فهرست خط می‌خورد.

او که قرار بود این هفته برابر برست بازی کند، اما پوچتینیو روی او ریسک نکرد و به او استراحت بیشتر داد تا آماده شود و پس از آن به میدان برود.

مسی که به دلیل خط خوردن نامش چند روز بی‌برنامه بود، امروز جمعه به همراه همسر و فرزندان خود به خانه قدیمی‌اش در کاستیدفلس بازگشت تا روزهای تعطیلات خود را در بارسلونا سپری کنند.

در کنار مسی پدر و سایر اعضای خانواده‌اش نیز در به بارسلونا سفر کردند و به نظر می‌رسد که ستاره آرجانتینی چند روز در کنار خانواده‌اش تفریح خواهد کرد.

گفته می‌شود که مسی جلسه‌ای با سران بارسا نیز خواهد داشت تا در مورد بدهی‌های باشگاه صحبت کند و زمان حصول آن را دقیق بداند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала