Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت بوفون به پارما پس‌ از 26 سال؛ برد به مساوی تبدیل شد + عکس

© AP Photo / Kerstin JoenssonItaly goalkeeper Gianluigi Buffon calls for teammates' attention during a friendly soccer match between Germany and Italy at the Allianz Arena in Munich, March 29, 2016
Italy goalkeeper Gianluigi Buffon calls for teammates' attention during a friendly soccer match between Germany and Italy at the Allianz Arena in Munich, March 29, 2016  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
گل دقایق پایانی شارپنتیه، اولین بازی بوفون پس از بازگشت به سری‌بی را خراب کرد و شروع این دروازه‌بان باتجربه با شکست به همراه بود.

به گزارش اسپوتنیک، پارما که جی جی بوفون را در تیمش یدک می‌کشد، در نخستین بازی خود در فصل جدید سری‌بی به مصاف فروزینونه رفت تا این دروازه‌بان باتجربه پس از سال‌ها حضور در سطح نخست فوتبال اروپا، بار دیگر حضور در سری‌بی را تجربه کند.

در این دیدار و در حالی که این تیم تا دقایق پایانی با حساب 2-1 از فروزینونه پیش بود، اما ضربه سر شارپنتیه کار را به تساوی کشاند تا پیروزی پارما در شب بازگشت بوفون به سری‌بی با تساوی عوض شود.

شاگردان روبرتو دی‌آورسا در دیدار هفته آینده خود باید به مصاف بنونتوی تازه سقوط کرده به سری‌بی بروند و دیده شود که در آن دیدار یاران بوفون چه نتیجۀ کسب خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала