Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی بازی نکرده؛ بکهام سراغ او رفت

© AFP 2023 / BERTRAND GUAY(From L) Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar, Paris Saint-Germain's Argentinian forward Lionel Messi, Paris Saint-Germain's Spanish midfielder Ander Herrera and Paris Saint-Germain's Spanish defender Juan Bernat attend a training session at the Camp des Loges Paris Saint-Germain football club's training ground in Saint-Germain-en-Laye on august 13, 2021.
(From L) Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar, Paris Saint-Germain's Argentinian forward Lionel Messi, Paris Saint-Germain's Spanish midfielder Ander Herrera and Paris Saint-Germain's Spanish defender Juan Bernat attend a training session at the Camp des Loges Paris Saint-Germain football club's training ground in Saint-Germain-en-Laye on august 13, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
عضو شوید
دیوید بکهام می‌خواهد تا پس از پایان قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن در مورد انتقال به اینتر میامی با او مذاکره کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی پس از ترک بارسلونا پس از 21 سال به صورت رایگان به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، این جدایی او جهان فوتبال را متحیر ساخت. در حالی‌که هنوز مسی بازی نکرده اما دیوید بکهام می‌خواهد تا با او مذاکره کند که پس از پایان قراردادش این فوق ستاره را به اینتر میامی منتقل کند.

مالک اینتر میامی که قول داده یک ستاره فوق العاده به فلوریدای جنوبی بیاورد، همچنین کریستیانو رونالدو را برای این مقصد‌اش مد نظر دارد.

مسی پس از خداحافظی دردناک با بارسلونا، قرارداد دوساله را در پاریس به امضاء رساند. اما میرور اسپورت مدعی شده که چند هفته پیش مُهاجم 34 ساله در میامی در حال خرید 6 آپارتمان لوکس "پنت هاوس" در شهر بود.

به نظر می‌رسد که او قبلاً از طریق رویکرد بکهام، پس از اتمام سفر فرانسوی‌اش، برنامه ریزی برای حرکت بعدی خود را آغاز کرده است و مانند بکهام وقتی برای لاگلکسی قرارداد بست، احتمال این است که مسی همچنین در صورت بازی در آینده به او فرصت خرید حق رای دادن MLS را بدهد. با هدایت فیل نویل، اینتر میامی برای رسیدن به پلی آف پایان فصل تلاش می‌کند و بکهام مصمم است که نام‌های بزرگی را برای کمک به تغییر ثروتش بیاورد. او همچنین با رونالدو ستاره سابق منچستریونایتد، تحولات یوونتوس را زیر نظر داشت.

اما مسی نه تنها در اندیشه‌های بکهام، بلکه در سایر اعضای مالکیت اینتر میامی به ویژه خورخه ماس مالک اصلی پیشتاز است. او در ماه جون اصرار داشت که "خوش بین" است زیرا مسی تمایل‌اش را برای پایان دادن به حرفه‌اش در آمریکا قبل از آویختن کفش‌هایش ابراز کرده است.

اکنون مسی در تلاش تناسب کامل است تا فعلا هیچ بازی برای پاریس انجام نداده و تیم‌اش شروع بدون شکست در لیگ 1 داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала