Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد یوگاس برای مبارزه مجدد با پاکیائو؛ محبوب‌ترین بوکسور باز هم به رینگ خواهد آمد؟

© REUTERS / USA TODAY Sports / Joe CamporealeJan 19, 2019; Las Vegas, NV, USA; Manny Pacquiao (black trunks) and Adrien Broner (purple/gold trunks) box during a WBA welterweight world title boxing match at MGM Grand Garden Arena. Pacquiao won via unanimous decision
Jan 19, 2019; Las Vegas, NV, USA; Manny Pacquiao (black trunks) and Adrien Broner (purple/gold trunks) box during a WBA welterweight world title boxing match at MGM Grand Garden Arena. Pacquiao won via unanimous decision - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
عضو شوید
مانی پاکیائو پیشنهاد مسابقه مجدد با یوردنیس یوگاس را دریافت کرده که برگزاری آن تا 200 درصد افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ مانی پاکیائو پیشنهاد مجدد مسابقه با یوردنیس یوگاس را به دست آورد زیرا مشت زن کیوبایی دوست دارد تا دوباره با اسطوره بوکس جهان مبارزه کند.

قهرمان کمربند WBA پس از بازگشت دوباره پاکیائو پس از دو سال، شکست تلخی را بر این اسطوره فیلیپینی تحمیل کرد.

یوگاس 35 ساله قرار بود روی "اندر کارت" قرار بگیرد و لی به دلیل آسیب دیدگی ارول اسپنسه با پاکیائو 42 ساله روبرو شد و توانست با تصمیم داوران از کمربند خود دفاع کند، اما یوگاس آماده است تا یکبار دیگر در کسب عنوان قهرمانی و انتقام باخت یک ضربه دیگر به حریفش بزند.

او گفت: "او می‌تواند یک بازی برگشت داشته باشد. 200 درصد، مانی یک اسطوره بزرگ و یک مبارز بزرگ است. او یک بازی مجدد می‌خواهد، بدون شک او یک افسانه‌ای است که شایسته آن است."

با ورود به 72مین مبارزه، پاکیائو از تأیید این که آخرین مسابقه‌اش خواهد بود یا نه، خودداری کرد و پس از آن، یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین مبارزان این ورزش به هواداران گفت این می‌تواند پایان راه حرفه‌ای او در رینگ باشد. پاکیائو 42 ساله گفت:

"در آینده، ممکن است مانی پاکیائو را دیگر در رینگ نبینید. من نمی‌دانم. اما چند دهه است که از کارهایی که در بوکس انجام داده‌ام بسیار خوشحالم. من یک رکورد در بوکس و همچنین در رده بندی بوکس کمک می‌کنم. و به ویژه باعث افتخار کشور و مردم فیلیپین می‌شوم. من بسیار مفتخرم که یک فیلیپینی هستم و از همه طرفداران در سراسر جهان سپاسگزارم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала