Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول مانع حضور صلاح در تیم ملی می‌شود

© REUTERS / DYLAN MARTINEZهندرسون و صلاح
هندرسون و صلاح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
عضو شوید
باشگاه لیورپول تصمیم دارد به محمد صلاح اجازه سفر به مصر و حضور در ترکیب تیم ملی این کشور را ندهد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی مصر قرار است به تاریخ 2 و 5 سپتامبر، در قاهره و لیبرویل، به مصاف تیم‌های ملی آنگولا و گابن در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، برود و فدراسیون فوتبال این کشور به محمد صلاح کاپیتان خویش اطلاع داده است که برای این دو بازی مهم دعوت خواهد شد.
لیورپول اما تصمیم دارد تا به ستاره مصری اجازه سفر به مصر را ندهد زیرا برخی کشورها با وجود کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، هنوز در فهرست سرخ کشور انگلیس قرار دارند و شهروندان این کشورهای پس از سفر به این کشور قرنطینه خواهند شد.
کشور مصر یکی از کشورهایی است که در فهرست سرخ کشور انگلیس قرار دارد و اگر محمد صلاح راهی قاهره شود، در بازگشت 10 روز قادر به بازی برای لیورپول نخواهد بود و به همین دلیل سران باشگاه لیورپول قصد ندارند به ستاره تیم شان اجازه همراهی تیم ملی کشورش را بدهند. 


این موضوع را رسانه‌های متعدد کشور انگلیس از جمله «میرر» به نشر رسانده اند و مدعی اند که سران لیورپول در حال گفت‌وگو با مسئولان فدراسیون فوتبال مصر اند تا آن‌ها را قانع سازند و صلاح راهی قاهره نشود.
گفته می‌شود که صلاح می‌تواند تیم ملی کشورش را در برابر گابن همراهی کند زیرا آن بازی در لیبرویل پایتخت گابن برگزار خواهد شد و این کشور در فهرست سرخ انگلیس قرار ندارد.
با این حالا هنوز مشخص نیست که دولت انگلیس محمد صلاح را استثنأ قرار خواهد داد و یا خیر، اما سران لیورپول تلاش دارند تا در این مورد با مقامات شهر بندری نیز صحبت کنند و مجوز عدم قرنطینه ستاره مصری را کسب کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала