Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک مورد علاقه رئال در تور پی‌اس‌جی؛ خرید بزرگ دیگر برای پاریسی‌ها

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
عضو شوید
ادواردو کاماوینگا، هافبک جوان رن که شدیداً مورد توجه رئال مادرید قرار داشت، به پاریسن‌جرمن بسیار نزدیک شده است و بزودی به این باشگاه خواهد پیوست.
کاماوینگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
ورزش
کاماوینگا سال بعد به رئال می‌آید

به گزارش اسپوتنیک، در زمان حضور زین‌الدین زیدان در رئال مادرید، علاقه این باشگاه به ادواردو کاماوینگا، پدیده 18 ساله رن، مطرح شد و این باشگاه در دو پنجر‌ه نقل‌وانتقالات برای جذب این بازیکن تلاش‌هایی انجام داد.

رئال اما به دلیل رقم درخواستی بلند باشگاه رن موفق به جذب این بازیکن نشد و امیدوار بود تا با نزدیک شدن وی به ختم قراردادش با مبلغ مناسب او را به خدمت بگیرد.

حالا که یک سال به ختم قرارداد کاماوینگا با رن باقی‌ مانده است، وی از رئال مادرید دور و به باشگاه پاریسن‌جرمن نزدیک شده است.

براساس گزارش نشریه اکیپ، باشگاه رن بالای این بازیکن 30 میلیون یورو قیمت گذاشته و باشگاه پاریسن‌جرمن آماده است با پرداخت این مبلغ ستاره جوان و فرانسوی را به خدمت بگیرد.

از سویی هم این بازیکن علاقه ندارد با حضور در رن شانس حضور در جام جهانی را از دست دهد زیرا در یورو از سوی دشان به تیم ملی دعوت نشد و به همین دلیل تلاش دارد تا با حضور در پی‌اس‌جی و در خشش در این تیم به جام جهانی دعوت شود.

گفته می‌شود که گفت‌وگوهای دو باشگاه به صورت رسمی آغاز شده و احتمال دارد تا قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات این معامله انجام شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала