Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراض مرد شماره دوم تنیس جهان با لگد زدن به دوربین + ویدیو

© AP Photo / Dita AlangkaraРумынская теннисистка Симона Халеп в матче против американки Дженнифер Брейди на чемпионате Australian Open
Румынская теннисистка Симона Халеп в матче против американки Дженнифер Брейди на чемпионате Australian Open - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
عضو شوید
دانیل مِدوِدف تنیسور اهل کشور روسیه و مرد شماره دوم این رشته ورزشی، پس از شکست در آخرین مسابقه‌اش در مقابل همطونش آندری روبلوف، به قرار گرفتن دوربین در موقعیت نامناسب ایراد گرفت و به آن لگد زد.

به گزارش اسپوتنیک، دانیل مِدوِدف، مرد شماره دوم تنیس جهان، در آغاز هفته با هموطنش آندری روبلوف روس مسابقه داد که در کمال تعجب در برابر حریفش شکست خورد و نتوانست به پیروزی برسد.

این شکست غیرقابل پیش‌بینی سبب شد تا مِدوِدف، کنترل خود را از دست دهد و پس از برخورد با دوربین، به قرار گرفتن آن در موقعیت نامناسب ایراد بگیرد و به آن لگد بزند.

مِدوِدف معتقد بود که دوربین ممکن بود دست او را بشکند و باید از به جای دیگر منتقل گردد. مسئولان برگزاری مسابقه اما جای دوربین را درست و معیاری عنوان کردند و از تنیسور روس درخواست کردند تا آرامش خود را حفظ کند و سروصدا برپا نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала