Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ هدایت آرسنال در صورت اخراج آرتتا مشخص شد

© AP Photo / John WaltonMikel Arteta
Mikel Arteta - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
عضو شوید
در صورتی که در چند هفته پیشرو آرسنال نتایج مطلوب کسب نکند، سران این تیم آرتتا را اخراج و آنتونیو کونته را جانشین وی خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آرسنال با وجود جذب چندین ستاره در نقل‌وانتقالات جاری هنوز نتایج مطلوب کسب نکرده و همانند فصل گذشته ظاهر شده است.

این تیم که فصل گذشته در رده هشتم لیگ برتر قرار گرفته بود، در فصل جاری نیز دو بازی خود را باخته است و با توجه به نمایشی که داشته، هواداران و سران این تیم امید چندانی برای قهرمانی در در انگلیس و اروپا ندارند.

شکست برابر برنتفورد و چلسی، جایگاه میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی این تیم را متزلزل کرده است و این سرمربی جوان در صورتی که در چند بازی پیشرو نتایج مطلوب کسب نکند، قطعاً اخراج خواهد شد.

در همین حال نشریه تلگراف گزارش داده است که در صورت برکناری آرتتا، سران آرسنال قصد دارند تا هدایت این تیم را به آنتونیو کونته سرمربی سابق یوونتوس، تیم ملی ایتالیا، چلسی و اینترمیلان بسپارند.

کونته که گزینه تاتنهام نیز بود، فصل گذشته موفق شد اینترمیلان را پس از چندین فصل قهرمان سازد و به همه نشان داده است که وی انرژی و تفکر ساختن تیم را دارد و می‌تواند آرسنال را از این بحران بیرون سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала