Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت تیری آنری با جدایی امباپه از پی‌اس‌جی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیری آنری Russia World Cup France - Belgium
تیری آنری  Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
عضو شوید
در حالی که کلیان امباپه به خروج از پی‌اس‌جی و پیوستن به رئال مادرید بسیار نزدیک شده است، تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه ابراز امیدواری کرد که این بازیکن جوان پاریسن‌جرمن را ترک نکند.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که بزودی کلیان امباپه پاریس را به مقصد مادرید ترک خواهد کرد زیرا وی آخر پیشنهاد پی‌اس‌جی را برای تمدید قرارداد رد کرده و به مدیران این باشگاه اطلاع داده است که خواهان پیوستن به رئال مادرید است.

تیری آنری  Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2020
زندگی «تیری آنری» سریال تلویزیونی می‌شود

باشگاه رئال مادرید نیز ساعتی قبل پیشنهاد رسمی خود را به این بازیکن ارائه داد و به نظر می‌رسد که این انتقال طی چند روز آینده نهایی و انجام شود.

در همین حال تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه به جدایی امباپه از پی‌اس‌جی مخالفت نشان داده و امیدوار است این بازیکن از پاریسن‌جرمن جدا نشود.

وی در گفت‌وگویی این موضوع را مطرح کرد و گفت:" من نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد و همه چیز حدس و گمان است. آن‌چه من می‌دانم این است که وی هنوز بازیکن پی‌اس‌جی است و برای این تیم تمرین می‌کند، می‌دود و در جست‌وجوی موقعیت گُلزنی است تا به تیمش کمک کند".
وی در ادامه افزود:" امیدوارم امباپه در پی‌اس‌جی بماند و شرایط برای او خوب پیش برود. بعد از آن باید ببینیم آینده چه چیزی برایش رقم می زند و البته باید بگویم که ارزیابی شرایط و پیشنهادات پیش رو امری طبیعی است. آیا امباپه به کسی بی احترامی کرده؟ خیر، من چنین چیزی ندیدم و او در ترکیب پاریسن‌جرمن عملکرد خوبی داشته است."

آنری در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که ستاره فرانسوی امروز هنگام بیرون شدن از تمرین از سوی هواداران پی‌اس‌جی هووو شد و رابطه بین او هواداران به شدت تنش‌زا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала