Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین پیشنهاد رئال به امباپه؛ کهکشانی‌ها در انتظار پاسخ مثبت

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
عضو شوید
اسکای اسپورت گزارش داده است که رئال مادرید دومین پیشنهاد خود را به ارزش 170 میلیون یورو به امباپه ارائه داده است و انتظار می‌رود این پیشنهاد از سوی پاریسی‌ها پذیرفته شود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن‌ که امباپه به صورت رسمی از باشگاه پاریسن‌جرمن درخواست خروج داد، باشگاه رئال مادرید خیلی سریع برای جذب وی اقدام کرد و پیشنهاد 160 میلیونی یورویی به پاریسی‌ها ارائه داد.

پاریسی‌ها اما پیشنهاد نخست رئال مادرید را رد کردند و به این باشگاه اطلاع دادند که رقمی پیشنهادی آن‌ها اجازه خروج ستاره فرانسوی شان را نخواهند داد.

یک روز پس از نخستین پیشنهاد رئال مادرید، این باشگاه دومین پیشنهاد خودش را ارائه داده است و انتظار دارد این پیشنهاد از سوی سران پاریسن‌جرمن پذیرفته شود.

طبق گزارش اسکای اسپورت، دومین پیشنهاد رئال مادرید که به باشگاه پاریسن‌جرمن رسیده است، 170 میلیون یورویی می‌باشد و به احتمال فراوان با پاسخ مثبت پاریسی‌ها مواجه خواهد شد.


رئال مادرید در حالی این پیشنهاد را ارائه داده است که ناصر الخلیفی به مارکا گفته است که امشب و پس از ختم مراسم قرعه‌کشی دور گروهی لیگ قهرمانان و اهدای جایزه بهترین بازیکن اروپا، در این مورد صحبت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала