Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موضع نهایی پی‌اس‌جی در مورد امباپه مشخص شد + عکس

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
عضو شوید
ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاریسن‌جرمن بر موضع قبلی باشگاه در مورد کلیان امباپه تأکید دارد و می‌گوید که آن‌ها همچنان برای حفظ این بازیکن می‌کوشند.

به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن به این باشگاه اطلاع داده که به دنبال جدایی است و می‌خواهد به باشگاه رئال مادرید بپیوندد.

باشگاه رئال مادرید نیز خواهان این بازیکن است و تا حالا دو پیشنهاد به ارزش 160 میلیون یورو و 170 میلیون یورو ارائه داده است که پیشنهاد اولی رد و هنوز مشخص نیست که پاسخ پاریسی‌ها به پیشنهاد دومی چه خواهد بود.

در همین حال فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی خبر داده که موضع باشگاه پاریسن‌جرمن تغییر نکرده و آن‌ها به حفظ این بازیکن می‌کوشند.

ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاریسن‌جرمن نیز در گفت‌وگو با بین اسپورت در مورد امباپه صحبت کرده و گفته است که آن‌ها تصمیم خود شان را تغییر نخواهند داد.

با این حال گفته می‌شود که امباپه تصمیم نهایی خودش را گرفته است و یا همین تابستان و یا در پایان فصل از پی‌اس‌جی جدا و به رئال مادرید خواهد پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала