Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌های پی‌اس‌جی بر روی رونالدو بسته شد

© REUTERS / Alberto LingriaCristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
عضو شوید
ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاریسن‌جرمن اعلام کرد که این باشگاه تصمیم ندارد تا کریستیانو رونالدو را جذب کند.

به گزارش اسپوننیک، کریستیانو رونالدو یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما به دلیل بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به این تیم خواهان جدایی است زیرا با سرمربی جدید بانوی پیری به دلیل تنش‌ها در دوره قبلی کاری، رابطۀ خوبی ندارد.

Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
احتمال تقابل مسی و رونالدو در دور گروهی لیگ قهرمانان

این بازیکن در روزهای آخر با دو باشگاه متمول منچسترسیتی و پاریسن‌جرمن لینک شده است زیرا در اروپا تنها همین دو باشگاه قادر اند دستمزد هنگفت فوق ستاره پرتگالی را پرداخت کنند.

با این حال باشگاه پاریسن‌جرمن هر گونه گفت‌وگو و مذاکره برای جذب رونالدو را رد می‌کند و رییس این باشگاه می‌گوید که هیچ برنامۀ برای جذب مهاجم یوونتوس ندارند.

این موضوع را ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاریسن‌جرمن، پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مطرح کرد و به خبرنگاران گفت:" رونالدو؟ ما هیچ برنامه‌ای برای جذب وی نداریم".

با توجه به این که تمامی دروازه‌های پی‌اس‌جی بر روی رونالدو بسته شده، حالا سیتی تنها تیمی است که می‌تواند کریستیانو را جذب کند و قطعاً مدیران این تیم از فرصت پیش آمده استفاده خواهند کرد.

این در حالی‌ست که گفته می‌شود رونالدو به توافق نهایی با ستیزن‌ها دست یافته است و در صورت توافق این باشگاه با یوونتوس، انتقال فوق ستاره پرتگالی بزودی نهایی و انجام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала