Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم زنان بارسا همه جوایز سال اروپا را درو کرد + عکس

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
عضو شوید
جوایز بهترین دروازه‌بان، مدافع، هافبک، مهاجم، بهترین بازیکن سال و بهترین مربی سال اروپا، به تیم زنان بارسلونا تعلق گرفت و این تیم همه جوایز را درو کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال زنان بارسلونا در فصل گذشته درخشش فوق‌العاده داشت و همه جام‌های ممکن به شمول لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.

همین موضوع سبب شد تا سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا در بخش زنان از این تیم معرفی شود و سه هم‌تیمی با هم به رقابت بپیردازند.

مراسم معرفی بهترین‌های سال اروپا در بخش مردان، زنان و همچنان قرعه‌کشی این رقابت‌ها امشب در استانبول ترکیه برگزار شد و تیم زنان بارسلونا طبق انتظارها همه جوایز را از آن خود کرد.

الکسیا پوتیاس هافبک تهاجمی به عنوان بهترین هافبک و بهترین بازیکن ، جنیفر هرموسو به عنوان بهترین مهاجم، سندرا پانوس به عنوان بهترین دروازه‌بان و لوئیس کورتس سرمربی سابق تیم زنان بارسا، به عنوان بهترین سرمربی سال اروپا انتخاب شدند و عملاً تمام جوایز را به وترین افتخارات کاتالان‌ها اضافه کردند.

تنها جایزۀ که بازیکنان بارسا موفق به کسب آن نشدند، جایزه بهترین مدافع سال اروپا بود که آن را ایرنه پاردس از پاریسن‌جرمن کسب کرد.

این برای نخستین بار است که یک تیم در بخش زنان به همه جوایز فردی دست پیدا می‌کند و قبل در بخش زنان چنین اتفاقی سابقه نداشته است.

البته 11 سال قبل در بخش مردان نیز سه نامزد نهایی دریافت توپ طلا از بارسا بود و ژاوی، مسی و اینیستا با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ستاره آرجانتینی موفق به دریافت آن جایزه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала