Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ کار امباپه با پی‌اس‌جی؛ آینده ستاره فرانسوی مشخص نیست + عکس

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
کلیان امباپه امروز در تمرینات گروهی باشگاه پاریسن‌جرمن اشتراک کرد و مشخص نیست که از این تیم جدا خواهد شد یا خیر.

به گزارش اسپوتنیک، امباپه در آخرین سال قراردادش با پاریسن‌جرمن به سر می‌برد و اگرچه باشگاه مایل است این ستاره جوان را حفظ کند، اما گزارش‌ها در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد که ستاره فرانسوی پیشنهاد تمدید قرارداد با این باشگاه را رد کرده و خواهان جدایی است.

رئال مادرید که جدی‌ترین مشتری امباپه است و این بازیکن نیز رویای بازی در این تیم را دارد، در روزهای اخیر دو پیشنهاد 160 میلیونی یورویی و 170 میلیونی یورویی به وی ارائه داده‌است اما سران پی‌اس‌جی آن را رد کرد و منتظر پیشنهاد سوم کهکشانی‌ها اند.

با این حال امباپه امروز در تمرینات گروهی پاریسن‌جرمن اشتراک کرد و به صورت عادی به کارش در این تیم پاریسی ادامه داد تا هواداران این تیم به ماندن وی تا پایان فصل خوشبین باشند.

پاریسن‌جرمن خودش را برای بازی در برابر رن آماده می‌سازد و قرار است در آن بازی که یکشنبه شب برگذار می‌شود، لیونل مسی برای نخستین بار در ترکیب ثابت مائوریسیو پوچتینو بازی کند و این احتمال وجود دارد که مثلث «MNM»، رونمایی شود.

خبرگزاری‌های فرانسوی اما در گزارش امروز شان در مورد احتمال غیبت امباپه در دیدار برابر رن صحبت کرده‌اند و مدعی اند که این بازیکن برای تسریع روند خروجش از پی‌اس‌جی به آن بازی دعوت نشود.

حالا دیده شود که امباپه در پاریس می‌ماند و در کنار نیمار و مسی به آتیش بازی می‌پردازد و یا به رئال مادرید می‌رود و رویایی کودک خودش تحقق می‌بخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала