Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مورینیو به بازگشت رونالدو به منچستریونایتد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
خوزه مورینیو، سرمربی آ.اس رُم، بازگشت رونالدو را به منچستریونایتد، تجارت عالی عنوان کرد و مدعی شد که صحبت زیادی در این مورد ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، عصر روز جمعه و در حالی که همه انتظار پیوستن رونالدو را به منچسترسیتی داشتند، منچستریونایتد خبر بازگشت رونالدو را به این تیم اعلام کرد و همه را شوکه ساخت.

Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
مقایسه استقبال فوتبال‌دوستان از پیوستن رونالدو و مسی به تیم‌های جدید در شبکه‌های اجتماعی

رونالدو که تجربه حضور در یونایتد را در اوج جوانی داشت، پس از نزدیک به 12 سال، با ارزش 15 میلیون یورو از یوونتوس به الدترافورد برگشت و استقبال خوبی نیز از او در شهر منچستر صورت گرفت.

واکنش‌ها به بازگشت رونالدو به یونایتد بسیار مثبت بوده است و اکثر کارشناسان، سرمربیان و هواداران فوتبال به این باور اند که فوق ستاره پرتگالی در سال‌های پایانی فوتبالش بهترین تصمیم ممکن را گرفت و به تیمی که خانۀ او گفته می‌شد، بازگشت.

امروز خوزه مورینیو، سرمربی پرتگالی رُم که تجربه حضور در یونایتد و همکاری با رونالدو را دارد، به این موضوع واکنش نشان داد و بازگشت کریس را تجارت خوب عنوان کرد.

او در نشست خبری به خبرنگاران در این مورد گفت:" بازگشت رونالدو به یونایتد؟ تنها چیزی که من می‌گویم و برای من اساسی و منطقی به نظر می رسد؛ اگر یووه خوشحال است، اگر کریستیانو خوشحال است و یونایتد خوشحال است، پس این تجارت کامل و خوبی است. نیازی به صحبت در مورد کریستیانو نیست. او به مدت 20 سال او تاریخ نوشته است، چیزی برای اظهارنظر وجود ندارد".

این در حالی‌ست که چند ماه قبل شایعه درخواست مورینیو از رونالدو برای پیوستن به رُم مطرح شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала