Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نمایش ضعیف مهاجم گران‌قیمت چلسی برابر لیورپول؛ لمس توپ کمتر از دروازه‌بان‌ها

© REUTERS / DAVID KLEINSoccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match
Soccer Football - Premier League - Arsenal v Chelsea - Emirates Stadium, London, Britain - August 22, 2021 Chelsea's Romelu Lukaku celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
عضو شوید
در تساوی 1-1 چلسی برابر لیورپول، روملو لوکاکو مهاجم بلجیمی چلسی نمایش بسیار ضعیف داشت و حتی کمتر از دو دروازه‌بان توپ را لمس کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب چلسی در ورزشگاه آنفیلد مهمان لیورپول در چهارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-1 در خانه‌اش متوقف کند.

Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
لیورپول 1 – چلسی 1؛ مدعیان امتیازها را تقسیم کردند

در این دیدار تک گُل چلسی را هاورتز به ثمر رساند و روملو لوکاکو مهاجم گران‌قیمت این تیم که انتظارات فراوانی از او می‌رود، محو شده بود.

این بازیکن در خط حمله تأثیر چندانی نداشت و در میان ماتیپ و فن‌دایک، دو مدافع مستحکم سرخ‌ها گیر مانده بود و تلاش‌هایش برای بیرون شدن از تله خط دفاع چاره ساز نبود.

لوکاکو رفته رفته از جریان بازی بیرون شد و در پایان بازی وقتی آمار منتشر شد، دیده شد که او حتی به اندازه دورازه‌بان هم لمس توپ نداشته است.

این آمار برای بازیکنی که با 115 میلیون یورو خریداری شده، قابل قبول نیست و رسانه‌ها به همین دلیل از این بازیکن شدیداً انتقاد کرده‌اند.

لوکاکو در حالی چنین آماری را به ثبت رسانده که در نخستین بازی خود برابر آرسنال نمایش بسیار خوبی داشت و موفق شد نخستین گِل خود را به ثمر برساند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала