Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نماینده‌های افغانستان در پارالمپیک به توکیو رسیدند

© Photo / Zakia Khudadadiذکیه خدادادی ملی پوش پاراتکواندوی کشور
ذکیه خدادادی ملی پوش پاراتکواندوی کشور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
عضو شوید
دو نماینده افغانستان در رقابت‌های پارالمپیک 2021 توکیو، پس از سپری کردن دشواری‌های فراوان به جاپان رسیدند و قرار است در این رقابت‌ها اشتراک کنند.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های پارالمپیک 2020 توکیو، از تاریخ 2 سنبله آغاز و الی 14 سنبله ادامه خواهد داشت و ورزشکاران کشورهای مختلف که دارای معلولیت اند، در این رقابت‌ها با هم به رقابت خواهند پرداخت.

پرچم داران افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
افتتاحیه پارالمپیک توکیو؛ حمل پرچم افغانستان به نشانه همبستگی

حضور ذکیه خدادادی در رشته تکواندو و حسین رسولی در رشته اسکیت، به نمایندگی از افغانستان، برای حضور در این رقابت‌ها تایید شده بود اما با توجه به وضعیت فعلی این کشور انتظار نمی‌رفت این دو ورزشکار بتوانند در توکیو حاضر شوند.

حالا اما خبر می‌رسد که هر دو ورزشکار به توکیو رسیده اند و در این رقابت‌ها اشتراک خواهند کرد. کمیته ملی المپیک این موضوع را تایید می‌کند و می‌گوید که آن‌ها هفته گذشته از افغانستان راهی فرانسه شده بودند و از آن جا برای اشتراک در پارالمپیک به جاپان سفر کرده‌اند.

این دو ورزشکار در حالی به توکیو رسیده اند که در روز افتتاحیه رقابت‌های پارالمپیک، ورزشکاری از افغانستان حضور نداشت تا پرچم این کشور را حمل کند و کشور میزبان تصمیم گرفت تا به رسم هم‌بستگی و ادای احترام به مردم افغانستان، این کار توسط یک جاپانی صورت گیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала