Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمپبل: "کونته هرگز به آرسنال نرود"

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
عضو شوید
با افزایش فشارها بر میکل آرتتا، مهاجم سابق آرسنال می‌گوید که این تیم به سراغ کونته هرگز نرود.

به گزارش اسپوتنیک؛ آرسنال شروع شگفت انگیزی در این فصل نداشته و نتایج اخیر باعث شده تا فشار روی میکل آرتتا افزایش یابد.

این بدترین شروع یک فصل باشگاهی از سال 1954 برای آرسنال می‌باشد. توپچی‌ها در سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر این فصل شکست خورده‌اند و در انتهای جدول قرار گرفته‌اند تا به تعطیلات بازی‌های ملی بروند.

آرسنال هنوز در لیگ هیچ گلی به ثمر نرسانده و شنبه‌شب با نتیجه 5 بر صفر مغلوب منچسترسیتی شد.

کمپبل مهاجم سابق این تیم اما مدعی‌ست که آنتونیو کونته هرگز به آرسنال نخواهد رفت. وی در اسکای اسپورت نیوز گفت: "اگر میکل آرتتا اخراج شود، کدام مربی بزرگ قصد دارد شهرت خود را به خطر بیندازد و هیچ سرمایه قابل توجهی برای رفتن و تغییر آنچه که می‌بیند ندارد؟"

کونته پس از خروج از اینتر میلان در پایان فصل گذشته بیکار است. اما کمپبل به مربی ایتالیایی توصیه می‌کند در شرایط فعلی از باشگاه امارات دوری کند.

کمپبل در پاسخ به این سوال که آیا آرسنال باید کونته را تعقیب کند، افزود: "اگر از او حمایت کنید. آرسنال با همه بازیکنان آماده‌اش خوب نخواهد بود. اما اگر من آنتونیو کونته باشم و دیروز به آن نگاه کنم، حتی به نزدیک آن نمی‌روم. بیایید صادق باشیم، من حتی به آن نزدیک نمی‌شوم. زیرا این موارد اساسی است. آنها اصول اولیه را اشتباه می‌گیرند."
کمپبل افزود: "و اگر نمی‌توانید اصول اولیه را به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای انجام دهید، سرمربی می‌تواند شما را تا آنجا که می‌خواهد برای یک بازی آماده می‌کند. هنگامی که از آن بازی عبور کردید، کار شماست. شما نمی‌توانید اجازه دهید [ایلکای] گوندوگان شما را در پست عقب شکست دهد. این بر عهده مربی نیست که برود و مردم را تحت فشار قرار دهد و روی پای شما بماند و ارتباط برقرار کند و شکست دادن او سخت باشد."

آرتتا امیدوار است بازگشت برخی از بازیکنان تیم اصلی که به دلیل مصدومیت و بیماری غایب بوده‌اند، بتواند به آنها در بدست آوردن مجدد فُرم پس از استراحت ملی کمک کند.

او گفت: "ما چند بازیکن در اینجا داریم و امیدوارم بتوانیم برخی بازیکنان را نیز پس بگیریم. ما در هفته‌های اخیر تعداد زیادی از بازیکنان را از دست دادیم، امیدوارم برخی از آنها پس از استراحت بین المللی به فرم مطلوبی بازگردند. زمان آن فرا رسیده که هر یک از ما در آینه نگاه کنیم و سعی کنیم بلافاصله پویایی را تغییر دهیم زیرا ما باید نتایج را به دست آوریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала