Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه باشگاه برتر همچنان به دنبال سوپرلیگ؛ سه تیم به دنبال تغییر بازی‌ها

© REUTERS / DADO RUVICMetal figures of football players are seen in front of the words "European Super League" in this illustration taken April 20, 2021
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
عضو شوید
باشگاه‌های یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید در تلاش هستند تا قالب سوپرلیگ را تغییر بدهند.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه‌های یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید همچنان در تلاش هستند تا سوپرلیگ را آغاز کنند و طبق گزارش اشپیگل، آنها در تلاش هستند تا قالب این مسابقات از جمله صعود و سقوط را تغییر دهند.

این سه تیم تنها باشگاه‌هایی هستند که از مسابقات کنار نرفته‌اند، مسابقاتی که در ماه اپریل توسط 12 باشگاه برتر اروپا راه اندازی شد اما ظرف 48 ساعت شکست خورد.

به نوشته روزنامه آلمانی اشپیگل، سه باشگاهی که روی کاغذ هنوز در این مسابقات حضور دارند روی قالب جدیدی کار می‌کنند که شامل صعود و سقوط است.

دو سناریو وجود دارد که باشگاه‌ها در حال بررسی آن هستند. برای اولین بار، سه باشگاه از سوپرلیگ 1 به سوپرلیگ 2 سقوط می‌کنند، دو تیم از سوپرلیگ 2 صعود می‌کنند و به یک تیم نیز وایلدکارت داده خواهد شد.

گزینه دوم چیزی شبیه به لیگ قهرمانان فعلی است، اما فقط برای سوپرلیگ 2 که باشگاه‌ها به لطف نتایج شان در لیگ‌های داخلی به آن صعود خواهند کرد. بنابراین، سوپر لیگ 2 هر سال با 17 باشگاه جدید و سه باشگاه سقوط کرده از سوپرلیگ 1 تغییر می‌کند.

در حالی‌که در ماه می "اعلامیه تعهد باشگاه‌ها" ارائه شد که موافقت کردند تا در صورت تمایل به بازی، جریمه‌های قابل توجهی وضع شود اما باید دید چگونه می‌توان در چنین شرایطی این طرح را پس از آن‌که 9 تیم از مسابقات کنار کشیدند، عملی کرد. در این زمینه نیز البته مذاکرات ادامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала