Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأثیرات مثبت حضور رونالدو در یونایتد؛ پوگبا برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داد

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
پُل پوگبا با اعلام این که در یونایتد خوشحال است، از ترکیب فعلی شیاطین سرخ توصیف و این تیم را قوی‌ترین تیمی عنوان کرد که در آن بازی کرده‌ است.
  Cristiano Ronaldo ~ Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
شش شماره‌ای که احتمال دارد کریستین در یونایتد بپوشد + عکس

به گزارش اسپوتنیک، پُل پوگبا، ستاره فرانسوی شیاطین سرخ، تنها یک سال دیگر با این باشگاه قرار دارد و گمانه‌زنی‌ها پیرامون آینده او در اوایل نقل‌وانتقالات تابستانی شدت گرفته بود اما حالا به نظر می‌رسد که وی از شرایط خودش راضی است و می‌خواهد در این تیم ادامه دهد.

او که در سه بازی گذشته منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس درخشش بسیار خوبی داشته است، در گفت‌وگویی از ترکیب فعلی شیاطین سرخ توصیف و این تیم را قوی‌ترین تیمی عنوان کرد که در آن بازی کرده‌ است.

پوگبا در این مورد به TV2 گفت:" صادقانه بگویم، من بسیار خوشحالم، از بازی خودم لذت می‌برم. لیگ برتر بازگشته است، من بعد از تعطیلات خوب دوباره فوتبال بازی می‌کنم، بنابراین بسیار بسیار خوب است. همیشه تیم‌های قدرتمند منچستریونایتد وجود داشته اند، اما این قطعاً قوی‌ترین تیم است. بدیهی است که پیروزی در DNA این باشگاه است. ما تیم قدرتمندی داریم که می‌تواند قهرمان شود. می‌دانیم چقدر سخت است، اما تمام تلاش خود را برای بردن جام در این فصل انجام خواهیم داد".

پوگبا در حالی از شرایط خودش ابراز رضایت کرده‌است که یونایتد در تابستان به خوبی تقویت شده است و این باشگاه با جذب رافائل واران و جیدون سانچو و بازگشت کریستیانو رونالدو پس از 13 سال به الدترافورد بخت نخست قهرمانی در لیگ برتر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала