Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب همسر سابق محرز؛ سیتی سبب فروپاشی ازدواج ما شد

© AFP 2023 / Daniel LEAL-OLIVASریاض محرز بازیکن منچسترسیتی
ریاض محرز بازیکن منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
ریتا جوهال، همسر سابق ریاض محرز، فوتبالیست الجزائری منچسترسیتی، اعلام کرد که این باشگاه سبب شده تا زندگی مشترک ‌آن‌ها از هم بپاشد.

به گزارش اسپوتنیک، ریاض محرز فوتبالیست الجزائری منچسترسیتی، در سال 2014 و زمانی که تازه به لسترسیتی پیوسته بود، با ریتا جوهال آشنا شد و در همین سال با هم ازدواج کردند.

این ازدواج اما دو سال قبل و پس از آن که مشخص شد ریتا یک شب را با آنتونی جاشوا بوکسور معروف بریتانیایی گذرانده‌است، از هم پاشید و حالا محرز با دختری به نام تایلور نامزد شده است.

ریتا جوهال اما مدعی‌ است که وی به همسرش خیانت نکرده و این باشگاه مچسترسیتی بوده است که سبب جدایی آن‌ها شده است.

جوهال این موضوع را به نشریه سان بیان کرد و گفت:" مهاجرت به شهر منچستر و پیوستن به سیتی همسرم را متحول کرد. ریاض اجازه داد تا شهرت به سراغش بیاید و پس از آن کاملاً تغییر کرد. ریاضی که من ملاقات کردم با شخص که او اکنون است، تفاوت دارد. او مهمانی می گذارد و به خوش‌گذرانی بسیار اهمیت می‌دهد. او مرا خیلی ناگهانی ترک کرد اما من از او متنفر نیستم، اما باید بگویم از آنچه او انجام داده است شوکه و ناراحت هستم".

وی در ادامه به برای همسر هری کین واژه خوشبخت را به کار برد و گفت از این که ستاره انگلیسی به سیتی نرفته است، باید خوشحال باشد.

ریتا در این مورد گفت:" همسر هری کین شانس داشت که کین به آن باشگاه نپیوست و باید بسیار مراقب باشند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала