Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت تمام قد مانچینی از جورجینیو؛ او شایسته توپ طلا است

© REUTERS / CARL RECINEروبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا Italy coach Roberto Mancini celebrates after the match
روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا  Italy coach Roberto Mancini celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی ایتالیا به حمایت از جورجینیو هافبک تیمش پرداخت و او را بهترین گزینه برای برنده شدن توپ طلا دانست.
جورجینیو هافبک چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.08.2021
رسمی؛ جورجینیو بهترین بازیکن سال اروپا شد + عکس

به گزارش اسپوتنیک، به پایان سال میلادی هنوز زمان زیادی باقی‌مانده اما گمانه‌زنی‌ها در مورد برنده توپ طلای امسال پس از ختم رقابت‌های یورو و کوپا آمریکا آغاز شده است و بسیار از کارشناسان از لیونل مسی، جورجینیو، امباپه، هالند، کین، کانته و لواندوفسکی به عنوان نامزدهای اصلی این جایزه نام‌ می‌برند.

در میان این نامزدان لیونل مسی به دلیل آمار درخشان فردی، قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا و جنوب آمریکا و جورجینیو هافبک تیم ملی ایتالیا به دلیل درخشش در رقابت‌های لیگ قهرمانان و جام ملت‌های اروپا و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها و سوپر جام اسپانیا، بیشتر از دیگر گزینه‌ها شانس دارند.

در همین حال روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا به حمایت از شاگردش یعنی جورجینیو پرداخت و او را شایسته و لایق توپ طلای سال 2021 میلادی عنوان کرد.

مانچینی در مصاحبه‌ای گفت:" من توپ طلا را به جورجینیو می‌دهم زیرا او کاملاً شایسته آن است. او همچنین در فصلی که گذشت همه چیز را برد".

مانچینی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که جورجینیو پنجشنبه شب گذشته موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا شد و بالاتر از دی‌بروینه و کانته قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала